TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pakke i posten :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #345621  av FireWalk

Gliser alltid litt ekstra når man får gromdeler tilsendt i posten. Bare synd jeg var litt for tidlig ute å bestille med tanke på kronekursen, hadde jeg ventet 2 dager hadde jeg spart meg 600 kr..

- Smidde stempler
- MLS topp pakning
- Ny oljekjøler brakett
- ARP lube, rød pakning silikon, plastigage og diverse rekvisita nødvendig for å montere sakene..

Gjenstår bare å hive seg rundt nå. Desverre har jeg mistet all arbeidslyst pga problemene med vinterbilen, Så jeg får vel bare la det ligge litt til jeg kjenner det begynner å ulme litt igjen. Men vinteren er lang så jeg har god tid. :-)

En ting er iallefall sikkert: NÃ¥ gleder jeg meg IALLEFALL til sommeren! :D
Vedlegg
Bilde413.jpg
Bilde413.jpg (122.06 kiB) Vist 477 ganger
 #345631  av FireWalk

a man in the nude skrev:Hyggelig å se at du "glemte" å selge mr2'en i hvertfall :D :D :D
Har ikke glemt det :) Den må nok selges etter hver uansett. Men får ikke flyttet den nå som det er vinter uansett, og jeg har bestemt meg for at jeg vil nyte den iallefall en sommer til før jeg kvitter meg med den. :) Og så lenge det er noe som gjenstår så MÅ jeg få det ferdig uansett. Det er bare slik jeg er. Alt må være 100%. :-)

Blir å hone opp igjen cylinderene nå skal motoren være som ny igjen. Ville ikke borre i blokka pga jeg syntes veggene er tynne nok som de er orginalt. :-)