TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mr 2 turbo

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #344664  av N911

hei har en 93 mod med rearcut montert fra japan også lurer jeg på hvordan får man vekk farts sperra på dritten:S

sikkert dumt spm men men:)
 #344679  av mr2storbrua

Enten kan du klippe ledningen som har speedpulse, da vil du få opp feilkode etter 5 min kjøring, men det har ikke noe mer å si enn at det er tungvindt å se den lampa lyse hele tiden, og at du ikke vil se andre feilkoder. Eller så kan du sette på en bryter, slik at den speedpulsen kun vil brytes når du vil, du skal vel ikke kjøre så lenge over 180? Evt, kan du kjøpe speed limit defenser eller hva det nå heter, eller du kan kjøpe datasprut...
Sist redigert av mr2storbrua den 29 des 2009 09:28, redigert 1 gang totalt.
 #344685  av inzane2012

er vel egentlig bare ett logisk spm til det der... med mindre du kjører på bane, hvor ofte har du tenkt å kjøre over 180kmt? og er vel få baner i norge du kan kjøre så fort en gang, nå skal ikke jeg kasta stein i glass hus her, har selv bikka 200 med min, men det blir aldri igjen, 115kmt er mer enn fort nok for meg ;)
 #344693  av lasse

På min er sperra på 200 (målt med gps), det er mer enn fort nok for meg, har en speed limit defencer du kan få kjøpt av meg, HKS.
 #344696  av hmsilset

Skjønner jo at det er irriterende å ha sperre der da :D Min kunne like gjerne vært sperra på 170, siden jeg ikke når mere
på ACR.Raskere enn det en mr2 når på ACR burde ingen kjøre :wink:
 #344815  av N911

oki takk for gode svar:)
 #345150  av ad92

har vell litt med at man føler at bilen blir holdt tilbake selv om man skjelden kjører så fort. kan tenke meg det er irriterende.
om man har en bil som kan gå 240 så vill man at bilen skal gå 240. Ikke 180 pga en sperre.
 #345710  av w-132

Eg har samme probleme eg, min e sperra på 210km/t, eg og vill ha vekk sprerra, kosta 1300 får at et verksted skulle fjernesperra, men vist det er bare ein ledning? hvor finne eg denne ledningen da??
Mvh stian
 #345712  av mr2storbrua

w-132 skrev:Eg har samme probleme eg, min e sperra på 210km/t, eg og vill ha vekk sprerra, kosta 1300 får at et verksted skulle fjernesperra, men vist det er bare ein ledning? hvor finne eg denne ledningen da??
Mvh stian
Skal ikke du ha datasprut da? Da blir den fjerna automatisk..
 #345793  av Anders gullstein

Skjønner problemet. Hva om en vakker dag skulle sette turen nedover Europa for å så komme på at man har den flotte ledningen baki ;)

Reagerer ikke denne ledningen på noe motstand da? Tenker så at den kan lures til å tro at bilen kjører under 180 til en hvertid?
 #345820  av w-132

jo blir kansje datasprut til sommer;)
 #345839  av mr2storbrua

Anders gullstein skrev:Reagerer ikke denne ledningen på noe motstand da? Tenker så at den kan lures til å tro at bilen kjører under 180 til en hvertid?
Er vel nettopp dette en speed limit defenser gjør :wink: Men tror signalet er digitalt og ikke analogt, så da er det nok ikke noe motstand, men noe som forsinker pulsene eller no...
 #347708  av w-132

lasse skrev:På min er sperra på 200 (målt med gps), det er mer enn fort nok for meg, har en speed limit defencer du kan få kjøpt av meg, HKS.

Hei har du solgt den Speed limit Defenceren til mr2en? :D er det lett å koble den opp? vett du noe om det? :D er inntrisert i sånn speed limit defencer!!
Mvh Stian.h