TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sandwichplate mellom blokk og oljefilter

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #345720  av Anders gullstein

Lurer på å skaffe en sandwichplate til MR2 MK1 min for montering av oljetemp sensor.

Ser blandt annet Greddy har en som ser ut som bra kvalitet. Noen andre anbefalinger og hvilke passer til min bil? Er skeptisk til det det står universal på, da jeg ser Greddy har en modell med to pakninger for å passe bedre.

Hva slags diameter pakning passer til 4AGE motoren?
Sist redigert av Anders gullstein den 14 jan 2010 01:33, redigert 1 gang totalt.
 #345795  av bose

IKKE kjøp biltema sin!
Senterskrua til selve filteret knekker hvis mann er litt uheldig og kjører over en fartsdump litt for fort, en kompis hadde sur erfaring med det.
 #345796  av FireWalk

Har brukt både greddy sin og Biltema sin. Syntes de ser helt identiske ut og har ikke merket noe forskjell på kvaliteten fra eller til. Bruker biltema sin akkurat nå. :)
 #345830  av bose

kan være den har blitt endra nå ,men jeg ville styrt unna! Er mye jeg ikke kommer til å kjøpe på biltema! Det er billig, og det er det en grunn til!
 #345990  av ElViz

bose skrev:IKKE kjøp biltema sin!
Senterskrua til selve filteret knekker hvis mann er litt uheldig og kjører over en fartsdump litt for fort, en kompis hadde sur erfaring med det.
Tipper det er noe som har slått borti da, og da hadde det nok ryki om det hadde stått Greddy på den også. Husk at den bygger en del, så pass på at filteret ikke går neddi plata under (hvis du har den?) Dette kan lett skje hvis du bruker et litt lengere filter.