TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #345805  av celicat23

En drittunge hadde tatt 43 (!) av mine bilder og fjernet min (C) tag og lagt ut på deviantart. Nå er jeg dritt lei, så fra nå av så vil DESVERRE bildene ha mye større (C) tag på de - ala dette:

Bilde
 #345835  av Zepticon

celicat23 skrev:En drittunge hadde tatt 43 (!) av mine bilder og fjernet min (C) tag og lagt ut på deviantart. Nå er jeg dritt lei, så fra nå av så vil DESVERRE bildene ha mye større (C) tag på de - ala dette:
Mail til han og deviantart bør fikse den biffen, bare true med anmeldelese for copyright brudd og deviantart for søksmål så skal du se at de forsvinner fort:)

Er det ikke goså mulig å legge in copyright i metainformasjonen i bildene?
 #345842  av celicat23

Allerede gjort. Deviant Art har fjernet alle sammen. Du kan også legge inn meta info, men det er like enkelt og slette som alt annet.

Har oppdatert www siden min :? Irriterende og måtte gjøre så mye kukk bare fordi faens tapere ikke kan holde finga unna.
 #345844  av ArildM

Sykt, men ikke sjokkerende.
Digitale media er vel det folk har aller minst respekt for når det gjelder opphavsrettigheter, enten det skulle være film, musikk, bilder. ALT kopieres. Ikke det at jeg er noen helgen selv :roll:

Får håpe det blir mindre problemer med ny tag.
I verste fall får du ordne digert vannmerke over hele bildet ala:
Bilde

EDIT: På bildet du la ut kan jeg jo bare gjøre bildet 150px smalere også forsvinner taggen din igjen...
 #345853  av celicat23

ArildM: Med større tag så må idiotene i det minste fjerne en stor del av bildet. Prøver så godt jeg kan og holde logo'en vekk fra selve bilene osv, men med noen bilder så må jeg "forstyrre" ekstra mye. Som f.eks:

Bilde

Surt, men... Og det er uansett ikke umulig og fjerne det der heller.

inzane2012: Det vil alltids være ett eller annet sted jeg ikke er hvor det kan lastes opp. Gidder ikke prøve registrere meg og spre alt over hele nettet heller :wink:
 #345869  av inzane2012

nei, ser jo den, men du kan registere deg på di største siden, der det er flest innom, så ser jo folka hvem bildene hører til :)
det speedo bildet var forresten litt kult ;)
 #346045  av ArildM

Me like :) Bedre enn den skallen.
Ser ett merke øverst i midten på den grå veggen. Resten var godt skjult?
 #346048  av Zepticon

Denne var bedre ja. Ser 2 på veggen bak, en nede til høyre, andre øverst i midten. Har du skrevet noe på skiltene? (low-res bilder på iPhone her)
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 103