TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • castrol celica

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #344164  av ArildM
 
Ett ord: sykt.

Bare må få sett denne bilen på treff!
 #344175  av MOTORSPORTHUSET
 
jeg spurte ali på inline motors hva han syns og fikk dette til svar. litt moro :lol:




hi roger


its excellent work, if something is worth doing its worth doing right, its
a one off, no one in the uk goes that far, i have a st165, st186 and st205
my self.


what make is the exhaust manifold it looks like the hks or is it a replica.

så sa jeg at jeg lagde den selg og han sa

the maniflold looks exellent you must be a good welder and fabricator.

kind regards
ali
 #344755  av sleeper
 
Hvordan ligger du ann med selve motoren da? noe nytt på den fronten?
 #344816  av MOTORSPORTHUSET
 
venter på svinghjulet ditt til 165. :lol:


noen andre som har liggende et gammelt st165 svinghjul?

jeg drivere om matter ned bilen nesten ferdig nå og sparkle hulbuene etter jeg valset begge sidene.
 #344817  av sleeper
 
MOTORSPORTHUSET skrev:venter på svinghjulet ditt til 165. :lol:


noen andre som har liggende et gammelt st165 svinghjul?

jeg drivere om matter ned bilen nesten ferdig nå og sparkle hulbuene etter jeg valset begge sidene.

haha :lol: sender deg en pm jeg :wink:

Men må si jeg er veldig spent på den motoren din, spessielt kjølevann oppsettet og blokksprekk problemet du hadde en løsning på :D
 #344827  av Roye
 
BTW:
Funker ikke hjemmesiden din lengre?
 #344831  av MOTORSPORTHUSET
 
nei har tatt den vekk.
det er så mye og gjør i verkstedet at jeg har ikke tid til og drive og selge ting.
dessuten er det så mange som gjør det men få driver verksted. :D
 #344847  av sleeper
 
MOTORSPORTHUSET skrev:

sjekk denne 868 whp

5s blokk og 2 gen topp og 205 standard kasse
og denne har full vekt med intreør.

Jepp.. har snakket litt med han på email for noen mnd siden.. funker sinnsykt bra den bilen og motoren ser ut til og holde veldig bra :D
 #344919  av stianøverland
 
hk antallet ?

hvorfor lage et så langt grenrør ? og hvorfor ikke bruke en litt heftigere dimm på rørene.

mener med lengden på grenrøret at turboen står veldig nærme intercooleren og turboen blir varm og ville vært kjedelig hvis ic'en skulle smelta :)
 #344966  av MOTORSPORTHUSET
 
har du større dim på grenrørene en det som kan pasere ventilene er det bortkastet og effekten vil bli lavere.
lengden er bla for og få vekk varme inn i turboen og få vekk skarpe manifoilsvinger og lik motstand)
bruker du bandasje på eksoshuset så gjør ikke stålevarmen mye skade.
varme blir d uansett hvordan man bygger en bil.
og jeg mener veldig sterkt at min bil vil være veldi kald i forhold til en vanlig gt4 i motor-rommet
 #345942  av Daniel HS
 
MOTORSPORTHUSET skrev:lakkert bilen utvendig!!! :D :D :D
Pictures! :D
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 90