TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Magnes BlÃ¥ 95 Mr2.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #345807  av predator

Dette så rett og slett f.. så fint ut. Hva koster slikt da?
 #345811  av magnesmurf

Nevnt litt tidligere i tråden. Prisen på herligheten kom på ca 5000kr inkl frakt. Absolutt verdt det for en total oppgradering av interiøret! :D
 #345814  av Haugrud

lager det firmaet du har brukt til andre biler enn mr2 også?
 #345836  av magnesmurf

Firmaet jeg brukte lager bare til mr2 og skyline ja. Men www.leatherseats.com lager til mange biler.Og de skal være like bra. Har lest mye bra om dem og, men de kunne ikke svare like spesifikt på mine spørsmål, og de var litt dyrere. Dessuten hadde de ikke den blåfargen jeg ville ha på det semskede stoffet. Men sjekk dem ut. De kan sikkert lage til bilen din ;)
 #345837  av mr292

;P angående prisene tror jeg de er ca på samme nivå fikk en pris på 839 USD (4750kr) på 2 fargede skinnseter(bare skinn) med røde sømmer og mr2 logo i nakkestøtten. dette var riktignok ikke med alcantara.
EDIT: OG uten dørpanel!
 #345841  av magnesmurf

Det nesten samme priser, men leatherseats.com er litt dyrere ennn lsc. Fikk pris på ca 6000kr for dørtrekk og setetrekk i skinn og alcantara fra leatherseats.

Begge lager gode trekk i god kvalitet. Jeg valgte lsc pga litt rimeligere pris og mye bedre service.
Men leatherseats er også gode, så det er vel bare å slå til ;)
 #345947  av magnesmurf

Setback. :x

Skulle montere baklyktene på bilen idag. Det viste seg at monteringsprossesen for det nye blinklyset har hatt dårlig effekt på lykta. Den har krympet og blitt sprø i plasten.
Dette medførte at ene hjørnet der refleksen sitter faktisk knakk på den ene lykta :cry:

Nå må jeg sette min lit til superlim. Og håpe det blir bra.
Deretter må lykta inn i ovnen en tur og formes i plasten. Den må med andre ord dras litt i, slik at lykta får tilbake passformen og kan monteres uten å knekke.

Spørs om dette ordner seg, eller om jeg må ha ny baklampe og evt nytt blinklys til den.

Fikk testet ledningsnettet jeg har laget på bilen. Det fungerte utmerket.

Tok ut setene idag. Skal levere de til multibil i bærum for montering av de nye setetrekkene etterhvert.
 #346029  av magnesmurf

Setene ble levert til multibil idag. :)

Fikk rettet opp litt i baklyset. Fikk limt det sammen, og bøyd det litt til. Fikk festet det på bilen, men det stikker litt ut i hjørnet. Så må ta med varmepistol og bøye det til litt mer en dag jeg har tid.

Bilder av baklys, tatt med mobilkamera. Det venstre er som sagt ikke helt bra i hjørnet.
Vedlegg
xbaklysBilde0070red.jpg
xbaklysBilde0070red.jpg (109.78 kiB) Vist 630 ganger
xbaklysBilde0071red.jpg
xbaklysBilde0071red.jpg (94.27 kiB) Vist 630 ganger
 #346144  av magnesmurf

Det er slik fargen ser ut når det ikke er sol..
DU kan jo bla litt tilbake i tråden og se på bildene som er tatt når det er overskyet.

Akkurat de bildene er tatt i en mørk garasje med mobilkamera og blitsen på mobilkameraet. Så de er nok ikke helt nøyaktige.
 #346173  av inzane2012

vist du ser etter på bildet så ser du at bilen der er høyre rattet ;) og det er ikke magnes ;)
 #346182  av magnesmurf

Stemmer godt det. Det er lsc sin private. MEn det er samme farge som min :wink:
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 103