TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Det sa sikkelig pang i gÃ¥r :\

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #346031  av |plumbo

fruen med brudd i leggen og jeg med vond nakke og arm :\

3 biler involvert. det var en saab som brøt vikeplikta si i et t kryss på gammle e6 mellom hamar og Br.dal . den traff en motgående bil ( corolla ) som kjørte i 60 . som da endrer retning og treffer meg på venstre side forran . sånn så bilen ut etter den smellen .
bildene taler for seg selv . :\

passer veldig bra det her nå som jeg driver eget firma og ikke har bil :\
Vedlegg
DSC-0000013.jpg
DSC-0000013.jpg (288.18 kiB) Vist 1071 ganger
DSC-0000012.jpg
DSC-0000012.jpg (193.92 kiB) Vist 1071 ganger
DSC-0000016.jpg
DSC-0000016.jpg (273.05 kiB) Vist 1071 ganger
DSC-0000014.jpg
DSC-0000014.jpg (131.9 kiB) Vist 1071 ganger
DSC-0000010.jpg
DSC-0000010.jpg (151.83 kiB) Vist 1071 ganger
 #346032  av mr2storbrua

Uff, så ut som dere kjente den ja.

Men har dere ikke krav på leiebil da? Dersom du kan påvise at du faktisk har bruk for egen bil?
 #346034  av mr2storbrua

Hadde det vært din feil hadde du ikke fått leiebil uten kasko, men (dette virker jo ganske avklart) siden du var uten skyld har du krav på det selv om du bare hadde hatt ansvar. Men tror ikke du får leiebil så lenge...
 #346035  av |plumbo

har ny bil på hånd nå venter bare på penger ;) og overaskende nok en corolla 97 mod :P e10 så vi får se hva jeg får av penger om ikke lenge
 #346046  av ArildM

Huff. Kjipt dette ja. Har vært selvstendig siden 2006, så vet hvordan det er.
Bra det ikke ble personskader da :)
 #346058  av mr2storbrua

ArildM skrev:Bra det ikke ble personskader da :)
|plumbo skrev:fruen med brudd i leggen og jeg med vond nakke og arm :\
Men det hørtes ikke ut som det var så veldig alvorlig da :wink:
 #346066  av ArildM

Huff så ikke den jeg :?
 #346069  av lexusmann

Hatchback type da? grattis... :wink: var en real smell det der ja... :?
 #346086  av Zepticon

hvordan i hel* har hu dama di klart å brekke foten inni der? så jo ut til å være bare en liten dunk? er ikke engang deformert coupe:D
 #346088  av |plumbo

takk for det nå står det en grønn 3 dørs HB 1.3 l uten for , 1996mod xli med 200 på tellern

vi sto stille i smellen . fruen satt normalt i stolen. i smellen blir hun slengt mot meg og slår leggen i enten dasjbordet eller midtkonsollen . hun hadde belte eller så hadde jeg hatt denne overmeg vil jeg tro . jeg hadde ikke belte og slo hode i a spolpen og det rykka sikkert på en eller anna måte kraftig i armen så den er rimelig stiv .

var hos normal rønken undersøkelse i dag og det viste ingen skader så det er jo posetift det og :)

edit : Det er et mindre brudd leggen ar ikke av. bare så vi har oppklart det . hun gikk rundt etter ulykken ( da i sjokk) og det var han i viking bilen som gjorde henne oppmerksom på at hun hadde "dobbelt" kne
 #346094  av ErikG

Kjedelig når sånt skjer. Men en positiv ting kom det jo ut av det. Bort med fransk møkka og inn med grommerket!!
 #346130  av Amund

|plumbo skrev:jeg hadde ikke belte og slo hode i a spolpen og det rykka sikkert på en eller anna måte kraftig i armen så den er rimelig stiv .
Uten belte, så har du hatt J¤%&lig flaks. Tenker ikkje kun på deg sjølv, men eventuelt andre som sitter i bilen. Bruk bilbelte, det er ikkje så vanskelig som ein kanskje kunne tru :roll:

Men det er godt at det gjekk såpass bra!
Har vert i tilsvarende smell sjølv, og var J¤%&lig glad eg hadde belte på, ellers hadde eg gått gjennom frontruta!