TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Det sa sikkelig pang i gÃ¥r :\

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #346153  av ke25-toyoglide

viss du ikkje får kondemnert bilen, så gå igjennom skaderapporten.
Bl.a SKAL sikkerhetsbelter som var i bruk skiftes etter en slik smell.
Husk på at ditt forsikringsselskap skal kjempe for deg, ikkje gløm å gjøre de oppmerksom på det.
Ellers er det bare å være glad for at det gikk såpass bra.
(gratulerer med ny bil.)
 #346157  av |plumbo

skal det men jeg er 99.9% sikker på at den bilen er kondemnert. den er skakk fra torpedoveggen og fram . men en ting skal zx enn ha #tilgimeg# den var utrolig god og kjøre mtp komfor sammen ligna den corollan jeg har kjøpt nå :\ jeg har ikke : klima, servo , elvinduer, turteller, 1.8l motor og det er ikke stv :\ men men får se om det dukker opp en stv eller flerbruks bil som er interesang etter hvert ;)
 #346401  av avaasdf

"fruen satt normalt i stolen. i smellen blir hun slengt mot meg" Mhm, sikker på at ikke det var noe løøve på gang når det skjedde da? :D
 #346415  av ke25-toyoglide

Hmm du sier noe der, han har jo allered sagt at han ikkje hadde belte på seg.
Sa ikkje om det var buksebelte eller sikkerhetsbelte..... :lol:
 #346430  av |plumbo

HYssj nå ! kommer da fra fruen ;) det var da en morrsom tvist på smellen det der og :D

bare for og ha " gjortom" historia mi: kjørte uten hjem og bilen svingte plutslig 90 Grader mot høyre. under sånne omstendigheter er det ikke lett og hoppe av i svingen;)