TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• betaling til egon i danmark

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #346455  av christer

skal få sendt hjem noen deler fra egon.
men skjønner ikke helt hvordan jeg skal betale.
dette fikk jeg på mail:

"navn på banken", Swift-Bic "nummer" og Iban "nummer".

hva gjør jeg med dette?
 #346456  av mr2storbrua

Det sa ikke meg så mye hvertfall, men jeg har bare brukt VISA når jeg skal betale utenlandske firmaer, så har aldri gått inn på det alternativet på nettbanken. Men du kan jo prøve å ta det med til din egen bank, så finner de kanskje utav det? Evt forklarer hva du trenger...
 #346462  av Morten

Bankoverføring til utlandet. Snakk med banken der du har konto, så guider de deg igjennom sakene. :wink:
 #346473  av lexusmann

De fleste nettbanker har har utenlansk betalingsoppdrag....skal kunne legge inn den info du har der... :wink:
 #346475  av lexusmann

De fleste nettbanker har utenlansk betalingsoppdrag....skal kunne legge inn den info du har der... :wink:
 #346480  av ke25-toyoglide

bare du som er bortskjemt med skude og aakra :lol: :shock:
Føler du litt forfølgelsevbber nå........ :wink:
 #346486  av lexusmann

ke25-toyoglide skrev:bare du som er bortskjemt med skude og aakra :lol: :shock:
Føler du litt forfølgelsevbber nå........ :wink:
Nope, har sparebank 1... :wink:
 #346498  av inzane2012

christer skrev: "navn på banken", Swift-Bic "nummer" og Iban "nummer".

hva gjør jeg med dette?
vist du har en en eller annen random faktura liggene, så ser du der hva Swift-Bic og Iban nr er, er noen nr som identifiserer fakturaen om jeg ikke har forstått det...

men bruker egon og sende med faktura med motoren, eller betaler mann på forskudd? hvist det er forskudd så bare be han sende alle betalings infoen til deg på mail, så tar du bare den med til banken din så ordner dem det ;)
 #346507  av christer

som lexusmann sa så fant jeg en sånn utenlands sak på nett banken.
null stress, har bare ikke sett den før...