TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• noen som har peiling pÃ¥ haltech e11 v2 datasprut

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #346478  av kodalracing

Hallo vuderer og kjøpe en haltech e 11 v2 datasprut og montere den på supran min en jza70 med 1jzgte motor.
går dette?? er det et system som passer bra med den motoren eller er det vanskelig og koble opp eller umulig.
skal betale 14000 for det følger med 5 coiler og noen sensorer. bred bands lamnda og vann tenp og noen andre. følger også med komplet lednings nett. er dette grei pris?
mvh Kim mathisen
 #346489  av sleeper

De fleste sprut kan brukes på den motoren uten problem.. men du må koble om ledningsnettet på bilen din..
Vet ikke så alt for mye om hvordan spec er på det sprutet, men regner med at det fungere bra.

Har for det meste montert autronic sprut på diverse biler og dette fungerer meget bra.. aldri hatt noen problem med de 10+ bilene jeg har montert\mappet..

Hvis du trenger hjelp til noe så send meg en pm. :D
 #346543  av kodalracing

okai det er bra og høre. er mye penger hvis det ikke hadde funka. og jeg er helt grønn på sånnt se er jo litt skeptisk. men har veldig lyst til og lære meg detta hærre da.
kan nok hende du får en pm av meg etter hvert da når jeg skal begynne og montere detta hær. hehe