TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sete belte supra mk4

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #346172  av toysupra

Hei

jeg trenger ett belte til fører siden til min Supra,Toyota Norge klarer ikke skaffet dette lengre, det jeg nå luer på er om det noen som vet om belte fra carina, camry, corolla, hilux, mk3 supra eller mr2 osv passer i supraen mk 4 . beltet må være svart og E merket. snella skal ikke ha airbag lås. jeg har pratet med ett hode nede hoss importøren og lurte rett og slett på hvordan det skulle gå med allle som eier en supra som er i land der er krav til E merking. det hadde han ikke noe godt svar på. jeg svarte det er jo en slite del for i høyes grad, ja det var han klar over men de kunne bare skaffe A merket belte som til America bilene, og jeg bare måtte bruke det. sykt spør du meg da, for de på biltilsynet godtar nemlig ikke det belte i en E merket bil.
 #346179  av 2fast4u

Hva er feil med beltet du har ? Loyd`s Industri er et firma i Norge som kanskje kan bytte/sy om ett belte som du
kan få inn i orginale hus. Disse produserer godkjente belter. http://www.scanma.no/filer/scanma.no/Sc ... /Loyds.htm
Mulig også at høyre belte kan brukses på førersiden, har ikke sjekket dette, men det var noen for en tid siden som påstod
at det bare var nedre bøyle som var forskjell.

:wink:
 #346355  av toysupra

takker skal prøve og høre med de da, det er tråd som er flisa i kanten, det går under ikke godkjent. det med bøyle heller ikke fixer jeg selv bare og fjerne bolt feste og tre det på bøyla.
 #346557  av 2fast4u

toysupra skrev:takker skal prøve og høre med de da, det er tråd som er flisa i kanten, det går under ikke godkjent. det med bøyle heller ikke fixer jeg selv bare og fjerne bolt feste og tre det på bøyla.
Akkurat det der kan vel diskuteres noe, vet at BT var streng på dette tidligere, men har vel nå måtte slakke opp en god del på sine meninger.

Men skjønner at du vil ha dette i orden på en slik bil. Håper du finner noe.

:wink: