TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GT4 for 60 000,-!! Solgt

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #341911  av ErikG

Ingen interesserte? Mye dyre deler og med litt fiks så er den en kjempebil.
 #342935  av ErikG

Selges nå for 60 000,- her inne. MYE bil for pengene. Må helst bort før snøen kommer.
 #344899  av ErikG

Ingen som vil ha norges billigste gt4? Vært litt interesse, men ønsker å selge til folk som skjønner hva de kjøper...
 #344900  av Mr_Storbrua

Sjekser på denne selv.. men har en bil jeg må kvitte meg med først.. å den tror jeg ikke nytter å selge om vinteren.. Skal ha 4x4 neste vinter. Så om denne ikke er solgt i løpety av våren, sommeren så kjøper jeg :)
 #345952  av ErikG

Bumper denne litt igjen.
 #345956  av sleeper

Jeg KAN bare ikke skjønne hvorfor denne bilen ikke er solgt enda? billig bil med mye bra deler..
men av en eller annen grunn så vil folk heller kjøpe en orginal en til 100k for så og måtte bytte deler\trimme den for 30-50k rett etterpå.. har sett dette MANGE ganger nå...

De ender jo bare opp med og måtte betale 130-150k for en bil som du kan kjøpe ferdig for 60k her...!?
 #345959  av ErikG

Nå ligger den bare til salgs her, da de som ringte på finn.no ikke hadde snøring!!
 #346485  av ErikG

Bumpetibump
 #346503  av ArildM

Hvordan er det å få tilbake original styling på denne?

Hvordan er ståa motormessig?

Står det fremdeles Coilovers på bilen? Finnes originalfjæring?

Denne bilen hadde vært solgt for lenge siden hadde det ikke vært for den, unnskyld meg, grusomme stylingen.
Kostnadene for å få den tilbake i original stand med skikkelig fjæring, lakkjobb +++ blir jo en bra sum det også.
 #346548  av arctic_celi

Hvordan er det med småfix og driftsikkerhet? Spesielt aktuelt angående motoren.

om stylingen ikke er helt i min smak kan jeg leve med...

Som du ser så leter jeg etter noe som er litt mer "morro" en det jeg har fra før:
viewtopic.php?f=69&t=34482
 #346687  av junkern

jeg skjønner heller ikke hvorfor ikke denne bilen er solgt. ja den er lurvete i lakken etter dårlig jobb,ja den har forferdelig styling,MEN fy for en godisbutikk med god deler unner huven og ikke minst i understell. i tillegg er bilen eugodkjent og fult kjørbar. skjønner meg på folk som vil har en orginal en,men ikke de som kjøper en orginal for så å bygge om. bilen til erik er bra den. yppelig lekebil for de som vil ha bil med turbo og 4x4.
 #346696  av Mr_Storbrua

som sagt tidligere.. jeg tar den når jeg blir kvitt min.. om den ikke er solgt innen den tid :)
 #346792  av junkern

hadde tatt den selv om jeg hadde råd til en bil til og ikke hadde hatt en hel familie å drasse på...
 #346952  av ErikG

Solgt.