TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #346641  av Mr_Storbrua

Sven skrev:
celicat23 skrev:Ta bilde av en flat karbonfiber flate og få meg karbon bankkort? Hm...
Prøvde meg med et bilde tatt i peisen. Kortet brenner i lommeboka :lol:
Hehe.. sant det :)
 #346659  av James

jaja, da var grevling-golfen blitt påkjørt av en Impreza STI.... Nett fint det :P hoho
 #346706  av Stiansen

Sven skrev:
celicat23 skrev:Ta bilde av en flat karbonfiber flate og få meg karbon bankkort? Hm...
Det blir sikkert drit fett.
Prøvde meg med et bilde tatt i peisen. Kortet brenner i lommeboka :lol:
Har sånn kort jeg også med bilde av bilen :)
 #346711  av Sven

Kom igjen folkens, bare å scanne korta deres å legge ut bilder :lol:
Husk å ta begge sider :roll:
 #346719  av mr2storbrua

Ny rekord!

Er riktignok litt over en uke siden, men det er satt ny rekord her på forumet. På bunnen i hovedsiden står det nå dette:

Høyest antall samtidige brukere på forumet var 54. Dette skjedde 21 Jan 2010 04:21

Etter det jeg husker ble forrige rekord (som etter det jeg husker var over 50 en plass), satt i 2004 eller 2006.

Hvorfor det er så mange på forumet midt på natta midt i uka skjønner ikke jeg da...
 #346755  av lexusmann

ad92 skrev:Hvor kan man bestille visitkort og ts-ogn klistermerker da?
viewtopic.php?f=63&t=7845
Trenger ikke bestille, bare skriv rett ut... :wink: klistremerker kjenner jeg ikke til....
 #346857  av lexusmann

mr292 skrev:tipper klistremerkene er tenkt til å være folie merkene med reklame for ts-ogn, de finner man her:
viewtopic.php?f=63&t=25396
tenkte jo ikke på de klistremerkene da....har et sånt som skal på e15'n very soon....
  • 1
  • 524
  • 525
  • 526
  • 527
  • 528
  • 1172