Hva han gjør med en RS4 er for meg uvesentlig, det er en bil som definitivt ikkje står på ønskelista mi. Finner faktisk ikkje en grunn til hvorfor eg skulle ønske meg en slik bil.
Greit med 4WD, men det finnes nok av riskokere med 4WD, greit med masse hk, men finnes nok av riskokere med mass hk.
Det en står igjen med då er en nazislede som er for liten til å kalle slede, ukomfortabel, masse utlegg og lite kjøring.
Takke meg til en BMW eller til og med merce viss eg absolutt skulle ha hitlerkjelke, og S6 viss det var OL ringene som var viktig.
Då ville eg heller hatt en LEXUS,mitsubishi lancer evo, eller noe anna kjekkt som eg faktisk kunne kjøre og stole på istedet for å skru hele tiden og ta opp nye huslån for å betale for reparasjonene.
Det med Priusen blir så dumt at eg har egentlig ikkje lysst til å komentere det, men.......
Dette gjelder den nye prius (2009/2010) og det er fryktelig synd for Toyota, ilag med de andre feilene som har vert i det siste. Det kan være nok til å få Toyota til å legge satsingen på sportsbilen sin på hylla, rett og slett for at de må konsentrere seg om problemene, og ikkje "lekene".
Men det er sikkert greit for deg siden du har blitt slik en VW fan.
Og Priusen er en kjempegod bil, det at den er miljøvennlig/billig i bruk, er bare et pluss. Men at du ikkje mener at den er miljøvennlig, vel,,,,,det fins medisina mot sånn.