TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• HASTER!!!!

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #347287  av PonnyPower

holder på å sette inn dobbel din spiller og finner ikkje ut hvor eg skal koble inn iso kabelen ifra spilleren den orginale som sto i passer ikke... skal den nye kabelen altså overgangen inn i forsterkeren? hvor ligger forsterkeren?
 #347294  av harared

Hvilke kabler har du? Du må garantert koble deg forbi forsterkeren og da trenger du denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736
Finnes egne kitt på ebay for forbikobling også.
Forsterkeren er på siden I hanskerommet. Du trykker bare sidene av "skuffen" inn mot midten og det vil gå an å vippe den mere ut.
 #347406  av harared

mr2storbrua skrev:Må jo ha overgang fra lexus til iso også. Mulig dette er det samme som toyota til iso-overgangen...
Er vel den som finnes på siden til Bilradiospes. også.
 #347466  av Amund

PonnyPower skrev:holder på å sette inn dobbel din spiller og finner ikkje ut hvor eg skal koble inn iso kabelen ifra spilleren den orginale som sto i passer ikke... skal den nye kabelen altså overgangen inn i forsterkeren? hvor ligger forsterkeren?
Eit lite tips til seinere er å lage ein skikkelig emnetittel, ein som faktisk er forståelig...
Dersom du er usikker, så les våre regler :roll:
 #347471  av PonnyPower

Amund skrev:
PonnyPower skrev:holder på å sette inn dobbel din spiller og finner ikkje ut hvor eg skal koble inn iso kabelen ifra spilleren den orginale som sto i passer ikke... skal den nye kabelen altså overgangen inn i forsterkeren? hvor ligger forsterkeren?
Eit lite tips til seinere er å lage ein skikkelig emnetittel, ein som faktisk er forståelig...
Dersom du er usikker, så les våre regler :roll:
hehe unskyld!