TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tidenes guttetur??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #347293  av arctic_celi

Vi er en liten gruppe som tenker oss på en guttetur!
Jeg er pådriveren og ønsker derfor å komme med mange gode forslag.
Hva har du gjort hvis du hadde en uke?? Reise utland? hvor? road trip? bobil? båttur? fjelltur?

Ønsker å høre hvordan din tur hadde blitt!! :) Humor verdsettes :)
 #347326  av ke25-toyoglide

VG hadde en artikkel om leige av rallybil i sverige. (240,boble osv.)
3X5 runder for rundt 1000.-
Ta med reisen og overnatting og en fest og 2 så er det likevel løysandes.
Tenker på det samme til sommeren selv, men har ikkje fått tak i de rette vedkommende ennå.
Hvem skulle trodd det, Nordmenn blir ikkje forstått i Sverige. :roll:
Viss ikkje er jo baltikum nærme for østlendingene. Kjør til Stokkholm og ta båten over, så er du i Estland eller min favoritt Riga i Latvia.
Der går fly og men ikkje alltid så lett å planlegge.
 #347328  av bose

Jeg og en kompis vurderer en tur til selveste ringen i tyskland i sommer.. haddet det vært no?
 #347344  av stianøverland

type cannonballrun norge

førstemann fra sør til nor uten regler :P
hehe.

hva med å ta en tur med offroadkjøring på island, banekjøring i tyskland. ellers så er det en plass i sverige som driver med banekjøring i formel1 biler :)
 #347354  av Andreazz

Road trip i Florida med fet leiebil 8) Dra innom Daytona Speedway å prøvekjør ekte NASCAR, Kennedy Space Center å besøke NASA, surfe på strendene nedover Cocoa Beach, se masse bikini babes, masse billig (å god?) mat, stikk innom Disney World og Universal Studioes, spille golf omringet av aligatorer, leke 80talls helter i Miami, avslutte med tur nedover Key West +++++++ :D
 #347416  av inzane2012

en skikkelig guttetur må jo vere å stikke til østkysten i usa, leige dere en fet bil, og kjøre route66 da ;)
er vertfall noe jeg skal gjøre med tiden ;)

ang rally kjøring, så har vertfall finnland ufattelig mange muligheter til det, er jo folkesport nr1 der borte ;)
 #347454  av Andreazz

inzane2012 skrev:en skikkelig guttetur må jo vere å stikke til østkysten i usa, leige dere en fet bil, og kjøre route66 da ;)

ang rally kjøring, så har vertfall finnland ufattelig mange muligheter til det, er jo folkesport nr1 der borte ;)
Route 66 er ikke bare på østkysten :wink: Skal man kjøre den den "rette" veien, så starter man i Chicago og ender opp i Los Angles.
 #347478  av inzane2012

Andreazz skrev:
inzane2012 skrev:en skikkelig guttetur må jo vere å stikke til østkysten i usa, leige dere en fet bil, og kjøre route66 da ;)

Route 66 er ikke bare på østkysten :wink: Skal man kjøre den den "rette" veien, så starter man i Chicago og ender opp i Los Angles.
er nå faktisk klar over det da, tenkte kanskje at det ikke var nødvendig å skrive nøyaktig hele kjøreruta, men at man kan begynne i miami og ta det derfra ;) så får mann med seg hele usa :)
men nå er og mange strekker på route66 i så dårlig stand at mann ikke kan kjøre der, eller så er veien lagt helt om...
 #347516  av Toffern

Ingen tvil kom dere på ringen! Var der i fjor sommer og skal tilbake igjen i år=)
Eller så er det jo mulig og leie F1 bil i sverige, koster noen kroner, men det SKAL hvertfall jeg prøve en gang=)
Også er det alle gutters våte drøm om Vegas og alt det fører med seg :D What happens i vegas stays inn vegas :P
 #347549  av sleeper

Hva med og ta 2 uker i las vegas istedenfor da?

Er faktisk billig for reise og opphold skal du ditt.. bra hotell for 2 koster ikke stort mer en 3-4k for 14 dager ( 3-4 stjerner) og fly er ca 5500 pr pers..

så er fullt mulig og ha 14 dager der for ca 7500 pr pers ( men går kansje en del penger når du først er der..