TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #347590  av Drafter

inzane2012 skrev:jaja, da var søknaden om lærlingplass i statoil og conocophillips sendt, wish me luck :)
conocophillips? er ikke det utti sola/rogaland elns..
motormekaniker på oljeplattform?:D
leste at dem tok inn en del lærlinger..
 #347622  av inzane2012

Drafter skrev:
inzane2012 skrev:jaja, da var søknaden om lærlingplass i statoil og conocophillips sendt, wish me luck :)
har ikke peiling på hvor conocophillips holder hus her i norge, hjemmesida demmers er reine labyrinten å finne frem i....
er elektrolærling jeg har søkt på, men har hørt at conoco bare tar inn di beste, så har egentlig ikke noe stort håp om å i det hele tatt få komme til intervju der, men skader jo aldri å søke, værste som skjer er at dem sier nei ;)
 #347624  av Drafter

inzane2012 skrev:
Drafter skrev:
har ikke peiling på hvor conocophillips holder hus her i norge, hjemmesida demmers er reine labyrinten å finne frem i....
er elektrolærling jeg har søkt på, men har hørt at conoco bare tar inn di beste, så har egentlig ikke noe stort håp om å i det hele tatt få komme til intervju der, men skader jo aldri å søke, værste som skjer er at dem sier nei ;)
tja, skal visst være vanskelig å komme inn, men man veit jo aldri :D
gammal er du?
 #347660  av inzane2012

bllir 24 til sommeren, har jo elektronikk og romteknologi på vitnemålet mitt, pluss at jeg har varme arbeid sertifikat, og kurs i arbeidesmiljølova og HMS, så har noen fordeler ;)
 #348078  av James

Yes, da var MR2en blitt eu-godkjent :D Får setteden tilbake i garasjen igjen der den hører hjemme for resten av vinteren
  • 1
  • 528
  • 529
  • 530
  • 531
  • 532
  • 1172