Nå har ikkje eg dårlig forhold til Toyota forhandleren, for eg har veldig lite med de å gjøre.
Det eg synes har vert dårlig med de er feil info og arroganse.
Det har eg ingen problemer med, eg bare lar vere å kjøpe bil der.
På samme måte som eg lot vere å kjøpe bil hoss BMW, for de ville prakke på meg en bil som var 100.000.- dyrer for det var sportseter og sportsunderstell+++, utstyr eg bare måtte ha.
Då ga eg beskjed om at eg heller kjøpte en bil som var ferdig.
Og på Renault ville de heller selge meg en volvo som var minst 100.000.- dyrere enn den renaulten eg såg på, og etterpå så skulle eg få gratis skiboks viss eg slo til idag. Når eg sa kjerringa måtte se bilen først kunne eg få samme tilbudet imorgen, slikt er useriøst.
Men når andre kommer til meg og synes det er sure penger å betale for lykter f.eks, så informerer eg de om at det egentlig er en garanti/reklamasjonsak.
Viss det ikkje er det så be om å få skriftlig begrunnelse for hvorfor det ikkje er det.
De sakene eg kjenner til så har det løst seg umiddelbart, men det burde aldri vert en sak i det hele tatt.
Viss eg får beskjed om at det bare er en av 1000 som strikket ryker på når eg skal hoppe i strikkhopp, så hopper eg ikkje.
Det er flere som har opplevd gass og brems problemer, men det er nok bare vanskelige kunder.
Viss det er på den måten Toyota forhandlere skal fronte problemet, så er eg ikkje så sikker på at Toyota kommer seg ut av denne saken på en god måte eller idet hele tatt.
Det er en trekantregel som er i arbeidslivet som sier at for hver dødsulykke så er det 10 personskader, 100 småulykker og 1000 farlige hendelser. Viss en då tar utgangspunktet i den ene dødsulykken med 4 omkomne som blei tatt opp via 911, så har det vert en del farlige hendelser pga dette. Men viss en bare stapper hue langt nok opp i revva så var vel det bare godt å bli godt å bli kvitt de vanskelige kundene, for bilen var det ingenting gale med
Det eg synes har vert dårlig med de er feil info og arroganse.
Det har eg ingen problemer med, eg bare lar vere å kjøpe bil der.
På samme måte som eg lot vere å kjøpe bil hoss BMW, for de ville prakke på meg en bil som var 100.000.- dyrer for det var sportseter og sportsunderstell+++, utstyr eg bare måtte ha.
Då ga eg beskjed om at eg heller kjøpte en bil som var ferdig.
Og på Renault ville de heller selge meg en volvo som var minst 100.000.- dyrere enn den renaulten eg såg på, og etterpå så skulle eg få gratis skiboks viss eg slo til idag. Når eg sa kjerringa måtte se bilen først kunne eg få samme tilbudet imorgen, slikt er useriøst.
Men når andre kommer til meg og synes det er sure penger å betale for lykter f.eks, så informerer eg de om at det egentlig er en garanti/reklamasjonsak.
Viss det ikkje er det så be om å få skriftlig begrunnelse for hvorfor det ikkje er det.
De sakene eg kjenner til så har det løst seg umiddelbart, men det burde aldri vert en sak i det hele tatt.
Viss eg får beskjed om at det bare er en av 1000 som strikket ryker på når eg skal hoppe i strikkhopp, så hopper eg ikkje.
Det er flere som har opplevd gass og brems problemer, men det er nok bare vanskelige kunder.
Viss det er på den måten Toyota forhandlere skal fronte problemet, så er eg ikkje så sikker på at Toyota kommer seg ut av denne saken på en god måte eller idet hele tatt.
Det er en trekantregel som er i arbeidslivet som sier at for hver dødsulykke så er det 10 personskader, 100 småulykker og 1000 farlige hendelser. Viss en då tar utgangspunktet i den ene dødsulykken med 4 omkomne som blei tatt opp via 911, så har det vert en del farlige hendelser pga dette. Men viss en bare stapper hue langt nok opp i revva så var vel det bare godt å bli godt å bli kvitt de vanskelige kundene, for bilen var det ingenting gale med

Prius 06 executive, bastard automat
Camry 89 Xli automat
Corolla KE25 72 toyoglide
929 87 3liter V6 og 88 delebil
Camry 89 Xli automat
Corolla KE25 72 toyoglide
929 87 3liter V6 og 88 delebil