Mr_Storbrua skrev:Hehe du trenger ikke bli sur fordi mora di har kjøpt en sånn og jeg ikke liker den?:) Var vel egentli ikke bare jeg som var missfornøyd, de andre jeg jobber med og noen kunder har også klagd litt på den...
Å hvorfor skulle jeg være urolig fordi ho har en sånn bil?
Skjønner ikke helt de nakkemusklene dine.. De må jo være fullstendig ubrukelige hvertfall, Visst du er redd for nakkebrudd ved giring der så skjønner jeg ikke helt åssen du kjører, men tror ikke du kan ha kjørt så mye da akkurat..
Når det gjelder å være redd for å kjøpe Toyota, så er vel 1,4 d4d (som står i mora mi sin bil) den motoren som er den første jeg ville valgt. Den beste dieselmotoren.
Så helt til slutt.. De sier 5% på jobb.. men det er uansett lite om det er 5 eller 7%..
Overdriver kansje litt, men fra første til andre og andre til trejde er den ganske ille spør du meg, ellers er den vel "grei". Om det er noe feil med den vet jeg ikke, men toyota mekanikeren som fikset pedalen sa iallfall ikke noe når han prøvekjørte den.
Hvis du skal diskuter motoren så er jeg enig, vi har 12-13 yariser med samme motor og det er kansje en av de bedre småbiler jeg har kjørt.
Om den er holdbar får tiden vise..