TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• delenummer pÃ¥ speilhus?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#34243  av kennethx

Ringer deg når det nærmer seg helg... :)

#34246  av kennethx

Da var speilhusene forran bestillt, litt dyre var de, 250,- hver...

#34810  av kennethx

Og da har jeg fått plast dekselene...

Som bildet under viser, så er det en feste brakett på det nye dekselet. Denne braketten har ingen ting å feste seg mot i døren min. Kristian sa at den muligens skulle feste seg i braketten som skal holde diskanten på plass.

Dekselet uten diskant har ikke en slik feste brakett, det har i stede en slik kant tegnet inn med rødt på bildet og markert med "mangler"

Så, lurte på om noen kunne finne delenummer på dingsen som det nye plast dekselet skal feste seg i?
Vedlegg
Plast deksel.jpg
Plast deksel.jpg (83.14 kiB) Vist 2722 ganger

#34827  av @lpher

Du trenger ikke noe ekstra å feste i :-) Dekselet sitter fint med 2 fester det :-) Så da er det bare å finne frem limpistolen og diskanter å gå amokk! ;-)

@lpher

#34832  av kennethx

Jo, men jeg har bare ett feste, for det ene festet jeg har ringet ut på bildet ikke har noe å feste seg i i døren. Det skulle vært festebraketten til diskanten den ville feste seg i slik jeg forstod det på Kristian. Han foreslod imidlertid å bare lime hele dekselet fast i døren, hehe...

#34840  av @lpher

Ahh..husker det nå ;-) Men...jeg brukte kun den ene festet jeg...mente det var to...men det er riktig som du sier....men...det holdt til meg med bare den ene pop-naggel dingsen for å få de til å sitte ja ;-)

Men om du absolutt vil ha det rock-hard...så slæpp en liten dutt med silikonlim uti hjørnene så skal du se det sitter! :D

@lpher

#34842  av kennethx

hehe, det er det der med hukomelsen og sånn...skumle greier :)

Men bør jeg lime diskanten til dekselet, inntil gitteret da?

#34882  av @lpher

kennethx skrev:hehe, det er det der med hukomelsen og sånn...skumle greier :)

Men bør jeg lime diskanten til dekselet, inntil gitteret da?
Yepp...og..yepp! ;-)

@lpher