TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NÃ¥r alt virker som det skal...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #348524  av FireWalk

bare å si ifra det. :-). Jeg har jo en kompis her som driver et firma ( www.lakkering.net .) jeg og. Har fått mye hjelp der opp gjennom tidene. Kjekt å kjenne slike folk. Har hørt om serien men aldri rett. Lastet ned v også. Men har ikke fått tid til å begynne å se. Nå har jo lost begynt på igjen og. Synd terminator serien ble avsluttet. Den var jo råbra! Men det er jo typisk det at skikkelig underholdning må vike til fordel for paradise hotel, top model og lignende reality crap.. :/
 #348531  av magnesmurf

Vet ikke hva du har sett av serier.
Men prøver meg på å anbefale noen serier produsert av Shawn Ryan. Mulig du har sett alle fra før av, men hvis du ikke har sett "the sheild" "the unit" og "rescue me" er de verdt å få med seg :wink:
 #348538  av EXS

FireWalk skrev: Har hjemmekino jeg og, men det finnes da grenser for hvor mye film/serier/tv en kan tåle. :p Har pløyd igjennom hele Terminator serien nå, Alle Stargate seriene, CSI og Fringe.. kan jo få firkantede øyne av mindre.
shol`va

:P
 #348542  av FireWalk

EXS skrev:
FireWalk skrev: Har hjemmekino jeg og, men det finnes da grenser for hvor mye film/serier/tv en kan tåle. :p Har pløyd igjennom hele Terminator serien nå, Alle Stargate seriene, CSI og Fringe.. kan jo få firkantede øyne av mindre.
shol`va

:P
Indeed.. :p
 #348569  av inzane2012

sett SGU og da?? har vurdert å se sesongen, men så og si alle jeg har snakket med sier den er noe møkk, så har avventet med å se den enda...
 #348574  av FireWalk

inzane2012 skrev:sett SGU og da?? har vurdert å se sesongen, men så og si alle jeg har snakket med sier den er noe møkk, så har avventet med å se den enda...
Har sett alt av SGU også. Men for å si det slik, når jeg ser en ny SGU episode så sitter jeg og browser og gjør andre ting samtidig.. noe jeg aldri gjør ellers. Er ikke videre imponert over serien desverre. Hadde håpet den skulle bli noe ala Star Trek Voyager, men den gang ei. Karakterene er en gjeng sytepaver hvor ingen egentlig skiller seg ut på noen spesiell måte heller.

I de andre seriene har vi jo individer som O'neil, Carter, T'ielk, General Hammond osv, for ikke å snakke om Rodney og gjengen i Atlantis. Alle er veldig godt likte karakterer med svært spesielle,sterke og forskjellige personligheter.

I SGU er det helt vanlige folk, ingen skiller seg spesielt ut og ingen har spesielle personligheter man binder seg til på noen som helst måte. Er bare syting og krangling hele tiden. Om ikke serien tar seg kraftig opp så gidder jeg ikke se mer. Ser mest på trass, fordi det er stargate og jeg er stargate fan. Men er betydelig skuffet ja. :\
 #348576  av EXS

får straks alle 5 sesonegene med atlantis...... gleder meg :D, straks ferdig med sesong 10 av sg-1 men syntes serien tapte seg litt etter Jack forsvant
 #348577  av inzane2012

ja var noe sånt jeg og har hørt, men blir ofte sånn når dem kjører på med spinn-off serier...
noe som er litt synd for jeg digget SGA som f... såg den før SG1 faktisk...
likte BSG ganske bra og, selv om jeg aldri forstod hvorfor i alle dage dem ikke heiv han der professoren ut ei luftsluse, di hadde vertfall nok av sjangser ;)

men kan i vertfall anbefale deg å se Entourage, er som sex og singelliv for oss gutta ;) er basert på starten av Mark Whalberg sin filmkarriere, den kan bli litt treig innimellom, men er full av kvikke repikker og masse deilige damer :)
 #348608  av FireWalk

det er alle som er enig i at sg1 tapte seg med en gang jack forsvant. Han hadde jo en helt spesiell og utrolig likendes personlighet. Man kan jo ikke unngå å like en mann som har homer simpson som idol! Hehe.. Det viser jo Forøvrig hvor mye personlighetene har å si for et show. Sgu er helt blottet for det.
 #348632  av inzane2012

EXS skrev:

UR Mcgyver DAMMIT..... beste blooperen
hehe, var litt artig den ene komentaren i en av di første episodene i sesong 1 og, når han jackson og o'neill står i kontroll rommet med noen andre folk så sier han jackson at di har brukt 7 år på macgyvre sammen kontrollen til stargaten ;)
 #350002  av FireWalk

Da har jeg fått tatt årets første prøvetur med nybygd motor :D Gliset kom frem med en gang. Hadde nesten ikke bensin på bilen så jeg fikk bare tatt en liten tur. Men du verden så morro! Parkerte den og tenkte jeg skulle fylle senere. Men så begynte det jo å snø igjen nåda.. Skal denne vinteren aldri slippe taket? Pleier jo å være vår nå på sunnmøre i disse tider.

Gleder meg til snøen forsvinner! Må jo få kjørt inn motoren skikkelig.
Vedlegg
Bilde587.jpg
Bilde587.jpg (471.25 kiB) Vist 819 ganger
Bilde592.jpg
Bilde592.jpg (222.13 kiB) Vist 819 ganger