TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lexus LF-A test pÃ¥ Top Gear

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #346205  av Sven

Fikk plutselig hud som en appelsin :mrgreen:

Her er offisiell video:
 #346841  av dca

det er så sykt!
 #347679  av bullit

Til den prisen hadde jeg nok heller gått for Fellali 458... Vet at det blir å banne i kirka her, men den prisen på LF-A hører ingen sted hjemme :D
 #347681  av Sven

bullit skrev:Til den prisen hadde jeg nok heller gått for Fellali 458... Vet at det blir å banne i kirka her, men den prisen på LF-A hører ingen sted hjemme :D
De går omtrent i null med den prisen :wink:
 #347727  av <RuPerT>

Har man råd og er Lexus/toyota fan så.... Hadde glatt kjøpt LFA hadde jeg hatt penger.. og i kun 500 eksemplar så er det ikke alle som har en slik.
 #347733  av mr2storbrua

Sven skrev:
bullit skrev:Til den prisen hadde jeg nok heller gått for Fellali 458... Vet at det blir å banne i kirka her, men den prisen på LF-A hører ingen sted hjemme :D
De går omtrent i null med den prisen :wink:
De går vel faktisk litt i minus...

Syns det er en sinnsykt rå bil. Synd at det var våt bane når de kjørte, lurer på hvor langt opp den faktisk kunne kommet.
Eneste minuset han hadde utenom prisen, var vel at det var en Lexus. Personlig syns jeg det er et pluss :wink: