altså...hovedmoralen i godkjenningshysteri-historiene er : Man
må sende skriftlig søknad
FØR man i det hele tatt starter noe som helst hva angår ombygging, ikke etterpå. Dette for å starte det BT kaller for audiens, dvs en dialog mellom bruker og Etat.
Dette er ett simpelt steg for å vise seriøsitet og handlekraft, da ligger ballen hos dem. Man får som regel svar innen rimelig tid hva som kreves av bruker i ombyggingsprosessen, dette er ting vi allerede i denne posten har vært innom. Gjeldende: Bremser\avgasser\motorkraft kontra karosseri, og dette med om bilen er levert med dette noen steder.
IKKE sammenlign ombygging av japsebiler med Amcars, for guds skyld...disse er en gruppe som over laang tid har hatt kommunikasjon med både stat og biltilsyn siden hjulet ble funnet opp, og er som regel av automatikk forbundet med vokse eiere\brukere.
Og for hva andre som har bygget om andre biler har klart å få til før klimahysteriet begynte i det herrens år Stoltenberg-
"dæven han dæven", så er det også bare å se pent bort ifra, biler som er godkjent, er godkjent...
(det nytter heller ikke å benytte andres papirer og dokumentasjoner i en slik prosess, man må anskaffe selv det som kreves) sitat fra Dr. Ling

2007 Suzuki Grand Viagra 2.0TD
2000 BMW 530d
2004 Mercedes Benz W211 270CDi
2003 BMW 320d
1999 Audi A6 2.8
2000 BMW 320d
2003 Audi A4 1.9TDi
1998 Audi A6 2.4
1991 MR2 GTS
1986 MR2 1600
1991 Ford Escort XR3i