TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ledig stilling hos Bilradiospesialisten i Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #348094  av chris

Alf Morten aka @lpher skal slutte hos oss etter mange trofaste år, og vi trenger derfor en ny mann her hos oss i Trondheim. Om noen er interessert, eller kjenner noen som er interessert, send gjerne en søknad og CV til enten meg (christian@bilradiospes.no) eller vår butikksjef (jan-erik.elverum@bilradiospes.no).

Vår lagermann blir dratt ned i butikken for å erstatte Alf Morten som selger, så det vi trenger er en person på lageret. Det innebærer pakking av varer og kontroll på lageret, mottak og utlevering av varer. I tillegg vil vedkommende få opplæring i butikk.

Vi krever at personen er over middels interessert i bilstereo, og at det er litt "guts" i vedkommende - altså ingen slapp-peiser. Betalt MCDonalds meny får vi på torsdager :mrgreen:

For mer spørsmål, send mail til en av de overnevnte mail adresser :)
 #348249  av cameleon

Jøss, hva er planene til Alf nå da? :)

Er jo år og dag siden jeg har sett noen av dere. Får vel ta meg en tur innom en dag! :D
 #348318  av chris

inzane2012 skrev:ja NÅ trenger dere ny person ja etter jeg måtte flytte hjem...

jaja, fikk jo aldri svar fra dere sist dere trengte en ny mann på lageret så sikkert like greit ;)
Det må jeg bare beklage i så fall. Det var veldig mange som søkte sist, men det er ikke noen unnskyldning. Det skal taes opp med rette (u)ansvarlige.
 #348322  av inzane2012

chris skrev:
inzane2012 skrev:ja NÅ trenger dere ny person ja etter jeg måtte flytte hjem...

jaja, fikk jo aldri svar fra dere sist dere trengte en ny mann på lageret så sikkert like greit ;)
Det må jeg bare beklage i så fall. Det var veldig mange som søkte sist, men det er ikke noen unnskyldning. Det skal taes opp med rette (u)ansvarlige.
gjør ikke så mye nå :) men hadde vert artig å fått sjangsen på å få jobbe hos dere :)
kanskje jeg flytter nordover igjen etter læretia mi, ser jo nå at det er en grei curlig klubb der oppe som jeg overhodet ikke tenkte på når jeg bodde der :(
 #349059  av @lpher

cameleon skrev:Jøss, hva er planene til Alf nå da? :)

Produktsjef hos Autohifi ;)

http://www.autoHiFi.no

Så etter påske er det nok Chris som kan skaffe deres best priser på bilstereo/hjemmestereo utstyr :D Jeg er da stort sett bare behjelpelig med info angående produkter fra:
Rockford Fosgate, JBL, Infinity, Harman/Kardon, Polk Audio, Lightning Audio, Pyle Audio, Clarion, Parrot, Caliber, Boss Audio, Planet Audio, SoundStorm, Nextbase, Sony, NDrive.

Men det er selvfølgelig fremdeles lov å kontakte meg via (ny) mail, PM eller MSN vedrørende spørsmål om montering av stereo i alle Toyota/Lexus ;)

Vil derfor...herved offisiellt takke for meg, som uoffisiell hoffleverandør av bilstereo til TS-OGN siden 2002! :mrgreen:
 #349271  av chris

inzane2012 skrev:gratulere med den nye jobben :) produktsjef må vel vere ett steg opp på rangstigen vel?

men kan du ikke ordne noen gode avtaler mellom autohifi og TS-ogn da?? ;)
Hehe, det hadde du vel likt ;) Autohifi er importør og selger ikke til privatpersoner :)
 #349286  av inzane2012

chris skrev:
inzane2012 skrev:gratulere med den nye jobben :) produktsjef må vel vere ett steg opp på rangstigen vel?

men kan du ikke ordne noen gode avtaler mellom autohifi og TS-ogn da?? ;)
Hehe, det hadde du vel likt ;) Autohifi er importør og selger ikke til privatpersoner :)
kan vel importere til klubben da ;) så selger vi det her, hehe
 #349341  av @lpher

inzane2012 skrev: gratulere med den nye jobben :) produktsjef må vel vere ett steg opp på rangstigen vel?
Thanx...jeg mener nå det ihvertfall ;)
inzane2012 skrev: men kan du ikke ordne noen gode avtaler mellom autohifi og TS-ogn da?? ;)
Er nok fremdeles Bilradiospesialisten Trondheim som er uoffisiell hoffleverandør til TS-OGN...men da med Chris in the Captains chair ;) Så knallpriser på produkter = Chris. Support på produkter...og muligens sjangser for demo-deal OM Autohifi trenger en skikkelig demobil engang i fremtiden...hvem vet? :mrgreen: