TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Høydepunkt!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #349075  av <RuPerT>

Sikkert hverdagskost for mange men... :)

Fikk kjørt Supra MK4 for første gang i livet idag! Brodern som har kjøpt.
Ufattelig arti!
 #349077  av lexusmann

Grattis!! :D Er en drøm for meg også...
 #349079  av <RuPerT>

Takker :D Har kjørt mye gøy fra trimma GT4 til celica 2.0GTI med 3.gen turbo som og var trimma.. men kan ikke sammenlignes med Supra!
Ratt på rettsida og manuellgir! :D
 #349080  av lexusmann

Eneste jeg har kjørt som var litt sprekt var den IS 200 kompressor'n jeg hadde for noen år siden...men den var kjekk... :wink:
satt på med Erling i Mr2'n hans på Dagali for lenge siden...
 #349082  av <RuPerT>

Ja har kjørt Lexus IS200 med kompressor jeg og. Arti! :D
 #349083  av lexusmann

Savner den den dag i dag...men, men...går ikke å gråte over spilt melk...
 #349084  av <RuPerT>

hehe, sant nok :)
 #349117  av celicagt4205nord

<RuPerT> skrev:hehe, sant nok :)
det er vel ikke en blå singelturbo? :D
 #349123  av <RuPerT>

celicagt4205nord skrev:
Stemmer det!:D
 #349125  av celicagt4205nord

<RuPerT> skrev:
celicagt4205nord skrev:
Stemmer det!:D
grombil det,var så heldig å få meg en tur i passasjersetet i den,går rimelig bra,bra den fikk seg en verdi eier ifølge gammel eier :D
 #349127  av <RuPerT>

Stemmer det!:D[/quote]
grombil det,var så heldig å få meg en tur i passasjersetet i den,går rimelig bra,bra den fikk seg en verdi eier ifølge gammel eier :D[/quote]

Meget grom ja:) Ja ny eier blir nok å ta GODT vare på den. Har vært drømmebil altfor lenge :D
 #349129  av celicagt4205nord

<RuPerT> skrev:Stemmer det!:D
grombil det,var så heldig å få meg en tur i passasjersetet i den,går rimelig bra,bra den fikk seg en verdi eier ifølge gammel eier :D[/quote]

Meget grom ja:) Ja ny eier blir nok å ta GODT vare på den. Har vært drømmebil altfor lenge :D[/quote]
ja er vel drømmebil for noen og enhver opgså undertegnede,broren din har visst sikla så glad på hans vegne att han endelig fikk tilslag :D hva skal bilen brukes til?kosekjøring?eller mishandling i form av banekjøring og drag,he he..
 #349144  av <RuPerT>

Bli nok ikke mishandla nei! :) Men at det sikkert blir mo tur å sånnt blir det nok. men blir neppe brukt til noe tull som ødelegger mer enn det gjør godt :)