TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tonny's 1992 Turbo JDM (Solgt)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #345486  av hmsilset

predator skrev:
hmsilset skrev:Gratulerer med ny bil :D Tror ikke det går mange mr2er på nordmøre.kaminari stylingen er fin den.Men ville hatt greddy sideskjørt :)
Takker for det :D Jo, det er faktisk en del. Jeg var hadde den 2 Mk2en som har gått i byen her for 5 år siden.
Jeg solgte den til en kar som ikke bor så langt unna. Men merket det alerede da, at det dukket opp flere og flere. (Noe av grunnen til at jeg solgte den også)
Men eneste Turbo utgaven da :mrgreen:
Eneste godkjente ihvertfall :wink: Har aldri sett en eneste mr2 i kristiansund jeg.Vært der lite, men bodde det på slutten av 90 tallet :)
Artig by og vennelige folk, men var bare drittbiler der på den tiden.Synes din drar opp bilparken på Nordmøre betraktelig, selv helt original :wink:
 #345823  av Anders gullstein

Min MR2 har gått der siden midten av 90 tallet av de forrige eierene, men det var ikke før slutten av 1999 at min ble skikkelig luftet og den går der ennå mot et lite oppehold på østlandet i noen år ;)

Men enig, er ikke akkurat mange biler en snur seg etter her nei, går mest i trauste tyske.
 #349181  av predator

Bestilte nytt ratt i dag. Momo Trek ratt i sort. Liker ikke det TRD rattet som står i.
Neste på listen blir 2Din spiller, nye baklykter og panel.
Sist redigert av predator den 08 mar 2010 19:18, redigert 1 gang totalt.
 #349216  av magnesmurf

Hvis det er orginalt TRD ratt, så kan du få litt penger for det.

Bare sjekk hva de går for på ebay :wink:
 #349538  av predator

Lurer stært på og skifte ut listen på frontfangeren til en uten det vakkre blinklyset :)
Bilde
Så hvis noen har og selge, må de skrike ut...
 #349550  av magnesmurf

www.protocast.co.uk produserer det blinklyset med klart glass. Et alternativ hvis du ikke vil borre i skjermen for å sette inn nytt blinklys.
 #349564  av predator

magnesmurf skrev:http://www.protocast.co.uk produserer det blinklyset med klart glass. Et alternativ hvis du ikke vil borre i skjermen for å sette inn nytt blinklys.
Takker for opplysningen :D SÃ¥ ikke blinklyset i produkt katalogen deres, men sendte de en mail og spurte om de har .
 #349565  av magnesmurf

De har ikke alt i katalogen. Hvrken blinklyset foran eller bak i klarglass ligger i katalogen dems på nett. Men jeg fikk jo mine blinklys til baklyktene derfra. Så jeg vet at de har :wink:
Har sett han reklamere for det foran i et annet forum. Husker ikke om det var mr2.com eller mr2oc.co.uk. Men er hvertfall helt sikker på at han lager.

Veldig trivlig fyr å handle med for øvrig. Han gir deg godt med info om produktene, og er veldig behjelplig med instrukser og andre ting.

EDIT. Fant tråden: http://www.mr2.com/forums/mk-2-mr2-sw20 ... aters.html

Bilde: (bilen er hvit, men ser du nøye etter ser du at det er en gjennomsiktig blinklys i sidelisten til fangeren.)
Vedlegg
x clear front.jpg
x clear front.jpg (93.57 kiB) Vist 806 ganger
 #349907  av predator

Vet ikke helt hva jeg blir og gjøre med listen enda, om jeg kjøper en uten blinklys, eller det hvite. Tiden vil vise :D
Ellers, så har jeg bestemt meg for hvilken frontleppe jeg vil ha på bilen, og valget falt på Greddy.
Bestilte den fra BsBildeler, og kom seg på 3398.- inkl frakt.
Var faktisk ett par 100.- billigere og bestille den derifra enn på det billigste amerikanske markedet. (Som jeg fann)
Så nå er det bare og smøre seg med tolmodighet i 3-4 uker +/-

Har ikke bestemt meg for Bakende og sideskjørt enda. Vet ikke helt om jeg skal ha sideskjørt heller, men det vil tiden vise. (Liker ikke ekstra hull i kanaler / dørk) da jeg hater rust. Men på en annen måte, så ser det jo mye bedre ut på bilen med sideskjørt når jeg har leppe og litt lavere bakende.
Hva har dere festet skjørtene med?
 #349922  av john_e

Når det gjelder blinklysene, syns jeg det hadde vært kult om du hadde prøvd å sotet dem så de nesten går i ett med lista ;)

Da har du jo fordelen av å kunne bruke de du allerede har, og hvis du angrer kan du bruke fin våt-slip og polèring for å få de originale igjen :D
 #350032  av predator

Har sotet en del blinklys oppover tiden, og blir aldri helt fornøyd med det, Ser så halvgjort ut. Blir enten og kjøpe de hvite, eller bytte ut hele listen og prøve meg på BT uten ved neste eu. Sier de noe, så får jeg lage hull og se om jeg finner ett lite diskret ett på hver side.

Over til en annen sak.
Kjedet meg veldig i natt, og dro en tur innpå e-bay.
Før natten var over, hadde jeg handlet meg 2din spiller og ny girmansjett og TRD gir kule. Skulle egentlig lete etter matter, men utrolig hvor mye annet som frister der inne. (Fann ikke de mattene jeg ønsket og så der innpå for noen dager siden) Men sånn kan det gå :lol:
 #350043  av magnesmurf

Er et frima på ebay som lager skreddersydde matter til mr2.

Mener å huske jeg betalte ca 80$ for mine.

Ble det girskinn med sømmer i noen fine farger?

Sjekket du om radioen var fra usa? I så fall tar den ikke inn alle radio kanaler, men det visste du kanskje?
Vedlegg
matte.jpg
matte.jpg (501.33 kiB) Vist 758 ganger
 #350045  av predator

magnesmurf skrev:Er et frima på ebay som lager skreddersydde matter til mr2.

Mener å huske jeg betalte ca 80$ for mine.

Ble det girskinn med sømmer i noen fine farger?

Sjekket du om radioen var fra usa? I så fall tar den ikke inn alle radio kanaler, men det visste du kanskje?
Er akkurat de jeg leter etter :D
Ble helt sort girmansjett. Italiensk. Blir og bestille en ny igjen når jeg trekker om setene osv.

Radioen tar inn både Am og Fm. Letet etter en spiller som man slipper og ta ned fronten på når man skifter cd/dvd.
Navigasjonen la jeg ikke så mye vekt på, da jeg nettopp kjøpte meg toppmodellen til Navmann. Men er jo kjekt og ha når jeg ikke har med navmann navigasjonen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19