TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stakkars Supra

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #349138  av ArildM

Er du blind? 8)
 #349145  av celicagt4205nord

ArildM skrev:Er du blind? 8)
tydeligvis :?:
 #349146  av ArildM

Fargevalg / Styling ble for drøyt etter min smak. Men smaken er jo delt :)
 #349148  av celicagt4205nord

ArildM skrev:Fargevalg / Styling ble for drøyt etter min smak. Men smaken er jo delt :)
blir nok ett annet inntrykk når bilen er komplett,eller kanskje ikke.synes ikke det så ille ut det der,
 #349188  av ad92

Når motoren er like ekstrem så utseendet så er det greit.
Vist han ikke hadde rørt motoren hadde det vert en helt annen sak
 #349202  av jacquelin

Når man ikke lenger kan se at det er en MKIII så syns jeg det er gått litt for langt...
 #349218  av ArildM

Bilde
 #349262  av ke25-toyoglide

Synest det fæleste med den bilen er at folk skal snakke dritt om andre sine ideer og pågangsmot. :roll:
Vil ikkje håpe at vedkomende ønsker å melde seg inn her og ser hvordan folk snakker om bilen hans som han har lagt sjela si i og betalt dyrt for sikkert og. :(
Tviler isåfall på at han gidder å melde seg inn.
 #349272  av ArildM

Har fått høre at begge mine biler er stygge, kanskje ikke her på forumet men på folkemunne.

Uansett må en jo regne med at en får både positive og negative reaksjoner når en gjør såpass omfattende ombygging av en klassisk Toyota?
Og i så fall synes jeg at en bør tåle såpass. Det noen synes er fælt synes andre er pent!

Gi meg et bilde av bilen ferdig montert med felger og alt så kan jeg kanskje vurdere å si noe annet, men slik som den forekommer i salgsannonse så var det ikke noe særlig pent :)
 #349323  av lexusmann

ad92 skrev:Bilde
Bildet vises ikke... :wink: