TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #349189  av ArildM

ErikG: ledningsnettet kom tilbake ferdig spleiset og konvertert til bruk for blacktop ecu og Mr2 87modell ledningsnett :)
Phoenix Tuning i USA som har ordnet alt for meg.
 #349192  av ErikG

Hvor mye kom det på totalt ca? Hvor mange timer satt de av til deg og hvor lang tid tok det fra du sendte ledningsnettet til du fikk det tilbake?
 #349195  av ArildM

Tror det ble ca 600usd for alt ferdig spleiset inkludert nødvendige sensorer, krympestrømpe og originale toyotaplugger, totalt gjennomgått ledningsnett + fordelerlokk og rotor, inkludert frakta tilbake.

Siden jeg aldri i verden hadde fått til å gjøre dette selv (er jo egentlig snakk om 3 forskjellige motorer) så synes jeg ikke det er noe ille pris i det hele tatt :)

Phoenix Tuning heter firmaet, spør etter Joshua og si at jeg anbefalte deg :)
 #349261  av Mr_Storbrua

Noen som så programmet til Dagfinn og Anne Kat? Big bang.. Hva syns dere? Jeg syns det var meget bra :) Men er ganske fan av begge de to komikerene :)
 #349295  av Stiansen

Nå er det bare 1-1,5mnd igjen til Supran skal ut på veien igjen, fy faen som jeg har gleda meg ;) Halvår siden sist, venter på de siste delene nå, should be here in max 14 days :D
 #349329  av inzane2012

Stiansen skrev:Nå er det bare 1-1,5mnd igjen til Supran skal ut på veien igjen, fy faen som jeg har gleda meg ;) Halvår siden sist, venter på de siste delene nå, should be here in max 14 days :D
ja det e noen som har det ;)
 #349331  av mr2storbrua

Stiansen skrev:Nå er det bare 1-1,5mnd igjen til Supran skal ut på veien igjen, fy faen som jeg har gleda meg ;) Halvår siden sist, venter på de siste delene nå, should be here in max 14 days :D
Håper å få MR2'en ut rundt påsketider jeg :D
 #349401  av lexusmann

christer skrev:flott reklame:
Festlig... :lol:
  • 1
  • 533
  • 534
  • 535
  • 536
  • 537
  • 1172