TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BensinmÃ¥leren IS

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #342357  av sikkerhet

Bensinmåleren på IS-en har ved et par anledninger hengt seg opp slik at den viser tom tank tiltross for at det nettopp er fylt... Idag gikk det 5-10 min før den spratt opp på full tank. Er dette et kjent problem og hva må evt. gjøres/skiftes hvis dette blir hyppig?
 #342367  av harared

Samme greia på min, men skjer ikke så ofte så har ikke brydd meg om og gjøre noe med det.
Wild guess så kan det være flottøren(e) til måleren som henger seg opp. Sitter to stykker i tanken.
 #342386  av sikkerhet

harared skrev:Samme greia på min, men skjer ikke så ofte så har ikke brydd meg om og gjøre noe med det.
Wild guess så kan det være flottøren(e) til måleren som henger seg opp. Sitter to stykker i tanken.
Akkurat... Ja som hos deg så skjer det svært sjelden og jeg gidd ikke gjøre noe med det hvis ikke det blir verre....
 #342409  av Neo

hadde samme problemet på min også, men hadde også at når tanken var halvtom så kunne måleren vise 3/4..
 #342419  av Kimbo

har samme problem som dere med min.
eneste jeg gjør når jeg har fylt bensin er å vri om tenninga til nåla går på topp max 5 ganger da bruker det å skje noe :)
 #349366  av oledu

Hei
fikk problem med bensin pumpen på min lexus, kjøpte ny bensin pumpe og byttet den, da virket ikke tank måleren, måtte bytte den å.
den står alene til høyre bak.
på venstre side står bensin pumpen med måleren som viser forbruket ditt når du trør på gassen