TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen spørsmÃ¥l om Is220d

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #344069  av BrennaRacing

Var å hentet meg en Is220d i dag. Bilen er importert så det følger bare med tysk instruksjonsbok. Skal skaffe meg en norsk en, men frem til jeg får det så lurer jeg på et par ting

- Noen som vet hvordan man kopierer telefonlista til bilen. Når jeg trykker på overfør så står det at jeg må overføre fra telefonen. Men hvordan gjør man det?
- Noen som kan gi meg en rask innføring i hvordan man lagrer seteinnstillingene på nøkkelen.
- Har hørt det er sånne "follow me home" lys som tennes når man låser opp eller igjen bilen. Er også lys under speilene. Er det en knapp man på trykke på for at de skal komme på?

Også noen felg og senk spørsmål.

Fikk bare med vinterdekk på bilen så jeg må kjøpe meg noen nye felger til våren. Har veldig lyst på 20" etter at jeg så DCA sin bil:D
Hvilken dim og innpress anbefales på bilen? Og hvor mye burde den senkes? Vil ikke at den skal spore og ikke at den skal subbe.
 #344327  av dca

jeg fikk til det med telefon boka på en måte men aner ikke hvordan! meget innviklet det der blutooth telefon opplegget på den! :D
de follow me home lysa har aldri vært på min...mulig det går an å fikse det?!?!? har aldri gidda å prøvd! :)

kw v3 er det mest optimale..DYRT! 17-20000!!
Kjøpe mine felger? :D
 #344336  av BrennaRacing

Fikk til det med telefonboka nå. Var bare å overføre alle nummerene på telefonen som visittkort:D

Har bestilt instruksjonsbok så jeg får lese litt der da jeg får den...

Hadde egentlig ikke tenkt meg chrome, men hvis prisen er bra så vet man aldri:D Hva hadde du tenkt deg?
Hva er dimmen på felgene og dekka dine? Og Et?

Ja. Kw så pent ut, men er litt dyrt. Tenkte litt mer på bare fjærer jeg. Hvordan er bilen å kjøre med 20" og senk a? Sporer den mye eller?
 #344354  av dca

bilen er go å kjøre! null stress det ja!

hmm...mener jeg tok et37 foran og bak! ihvertfall bak! mulig 40 foran! men de laga ikke helt som jeg bestilte! disken foran er altfor tykk, da jeg kunne fått mer kant foran med tynn disk! menmen...
10" bak og 8.5" foran.. 255 og 225!
Det er ikke lavprisfelger foråsiesånn! passerte vel 50 lapper med dekk!
hvis jeg skal selge de nå må jeg ha 30 for de! de er helt plettfri! :)
1 minus...så lav som jeg har hatt den subba den med disse hjula!
men hva enn du gjør! IKKE kjøp felger som man kan se samme dag på en mazda,bmw, nissan,audi etc!!! du kjører LEXUS! ;) husk det! hehe
 #344357  av BrennaRacing

Skal tenke på det. Blir uansett ikke før våren nærmer seg.

Hvor kjøpte du felgene?

Hehe. Må nok prøve å finne noe litt spesiellt ja.

Men blir ikke bakdekka veldig strekt med "bare" 255 på 10". Forrige bilen min hadde jeg 265 på 9,5. Var innom dekkmann på fredag å spurte om pris på noen 10,5" felger. Da sa de at jeg måtte ha 275/25-20

!Q

#344393  av dca

BrennaRacing skrev:Skal tenke på det. Blir uansett ikke før våren nærmer seg.

Hvor kjøpte du felgene?

Men blir ikke bakdekka veldig strekt med "bare" 255 på 10". Forrige bilen min hadde jeg 265 på 9,5. Var innom dekkmann på fredag å spurte om pris på noen 10,5" felger. Da sa de at jeg måtte ha 275/25-20

jeg importerte de selv ifra usa...lages i usa på bestilling! sykt lette og skal være ekstremt sterke! :)
Er BredenForged felger...garantert ingen i norge som har maken! :) det som er så genialt!

ikke no spes dekkstrekk nei..ganske så perfekt faktisk! tenkte å putte på 275 jeg også men det går ikke...da hadde jeg måttet valse meget!
som den er nå må jeg egentlig valse litt!
 #344405  av BrennaRacing

Master skrev:Bilder?! :D Og hvor kjøpte du den, og evt pris ferdig importert? :D
Bilder kommer etterhvert:D Kanskje senere i kveld

Kjøpte den av Automann i Oslo. Er importbil fra Lexus i Berlin. Fikk den for 330 ferdig regga med vinterdekk.

Lyst på IS??
 #344406  av BrennaRacing

dca skrev:
BrennaRacing skrev:Skal tenke på det. Blir uansett ikke før våren nærmer seg.

Hvor kjøpte du felgene?

jeg importerte de selv ifra usa...lages i usa på bestilling! sykt lette og skal være ekstremt sterke! :)
Er BredenForged felger...garantert ingen i norge som har maken! :) det som er så genialt!

ikke no spes dekkstrekk nei..ganske så perfekt faktisk! tenkte å putte på 275 jeg også men det går ikke...da hadde jeg måttet valse meget!
som den er nå må jeg egentlig valse litt!
Kunne du lagt ut eller sendt meg noen flere bilder av felgene. Nærbilder hadde vært fint.

Stianostvik@hotmail.com
 #344410  av dca

http://s15.photobucket.com/albums/a377/ ... g&newest=1

er de nærmeste bildene jeg har av de! :) 3 delt skrudde hjul det der..2mnd bestillingstid på de! det som er no shait! fikk ikke mine før juli da jeg var noe sein! hehe
 #349811  av BrennaRacing

Kommer nok ikke noen bilder før jeg får kjøpt meg sommerfelger:D

Er strålende fornøyd jeg. Utrolig god å kjøre:D