TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosjekt MR2 MK2 m/ 3vz-fte -> 3s-ge

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #349389  av tojo

erling skrev:
hmsilset skrev:Her snakker vi HEL lakkering :D Hvilken farge har du tenkt deg da?
Har alltid hatt lyst på grå metallikk bil, helt siden for 20-25 år siden da jeg så en tøff Volvo 164. :P Har funnet en Toyota grå jeg skal ha, men ikke koden. Noe sted jeg kan søke opp koden på vin-nr mon tro..?
Prøv her : viewtopic.php?f=67&t=13858
 #349392  av Mr_Storbrua

erling skrev: Har alltid hatt lyst på grå metallikk bil, helt siden for 20-25 år siden da jeg så en tøff Volvo 164. :P Har funnet en Toyota grå jeg skal ha, men ikke koden. Noe sted jeg kan søke opp koden på vin-nr mon tro..?
Har du skilt nr? Eller f. eksempel hvilken toyota modell det er snakk om, og årstall på bilen.

Med grå metallic, mener du en slags koksgrå? Eller lysere sølvfarge?
 #349461  av Kjelliken

Hadde en koksgrå celica for noen år siden syntes den fargen var ganske fin.

Det var en 1990 mod.

Den terje har på mr2 mk I er jo kanonfin da. :D
 #349462  av lexusmann

Kjelliken skrev:Hadde en koksgrå celica for noen år siden syntes den fargen var ganske fin.

Det var en 1990 mod.

Den han hadde mener du? :wink:
 #349464  av erling

Troooor den heter Magnetic Gray Metallic 1G3:

Bilde

Mr_Storbrua skrev:
Har du skilt nr? Eller f. eksempel hvilken toyota modell det er snakk om, og årstall på bilen.

Med grå metallic, mener du en slags koksgrå? Eller lysere sølvfarge?
Sendte deg en PM :)
 #349470  av lexusmann

Erling, dette er ganske så off topic, men vet du hvor man får tak i sånn styling som på bildet?regner med det var en USA modell det der da... :wink:
 #349479  av erling

lexusmann skrev:Erling, dette er ganske så off topic, men vet du hvor man får tak i sånn styling som på bildet?regner med det var en USA modell det der da... :wink:
Jeg visste ikke at den hadde styling engang..
 #349481  av lexusmann

Er ikke sånne sideskjørt og frontleppe(?)på min...
 #349488  av ErikG

Det er fra Toyota S som den kalles i USA. Han på jobben min har de leppene;) Kan høre med han om delenummerne når han er tilbake fra pappaperm
 #349495  av Mr_Storbrua

Stemmer at fargekoden på den som er avbildet er 1G3 ja.
 #349530  av Kjelliken

lexusmann skrev:
Kjelliken skrev:Hadde en koksgrå celica for noen år siden syntes den fargen var ganske fin.

Det var en 1990 mod.

Den han hadde mener du? :wink:

:D Ja den ble vel solgt for kun kort tid siden :roll:
 #349553  av erling

Andreazz skrev:Men du Erling? Du har vell flere bilder av prosjektet som du kan dele med oss? :cry:
Men alt er så skittent & stygt & rødt akkurat nå..... Skal prøve å være litt mindre kritisk med kamera. Men blir ihvertfall masse bilder under montering :D
 #349732  av erling

Okey Andreas. Her har du to nye spennende bilder, as requested. Har vaska alle hengslene til bilen. :mrgreen:

...forresten litt lite lakk på dem orginalt.. Slik kan man da ikke ha det. :P
Vedlegg
10032010(002).jpg
10032010(002).jpg (304.37 kiB) Vist 756 ganger
10032010(003).jpg
10032010(003).jpg (288.48 kiB) Vist 756 ganger
 #349768  av Kjelliken

:D Her snakker vi om å skru bilen i molykyler... :mrgreen:

I like... Måtte bare skru lysten min komme om ikke så alt for lenge... :twisted:
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 25