TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• supra mk4 pÃ¥ alnabru

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #349654  av chrrish00

Spotta en blå? Supra på alnabru igår, sto parkert inne på parkeringshuset. Jææævli fin!:-)
 #349759  av JePe

Hei, det var nok min det. :)
 #349798  av JePe

chrrish00 skrev:sykt fin bil, så ganske så strøken uten der den sto:p
Jo takk for det, er ganske fornøyd med den selv, men det blir vel mye finere med nye "sommersko" på når våren er her! :wink:
 #349814  av JePe

TT ja, pluss no småtteri, men ikke no alvorlig.
 #349837  av Cressida

såg mye på den når den låg for salg på finn. men det er jo bare med drømmen for en som meg :lol:
digga kombinasjonen med lakken og felgene og digga også interiøret som jeg synst var helt spesielt men likevel utrolig flott :D
men du må ikke bruke supraen på vintern vel :(
 #349872  av JePe

Solgte felgene som fulgte med bilen da jeg syntes de var litt mye "blingbling".. Så jeg vurderer å handle Rota GTLM fra Driftworks til i sommer. Om jeg får råd så har jeg lyst på CCW Classics litt senere..
Bilen har gått litt i underkant av 150 nå.

Jeg synes fargen og interiøret passer meget bra, ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder iallefall, var litt skeptisk før jeg dro å så på bilen første gangen. Recaro i original beige farge, så det ser ut som det er originalt faktisk. :D

Bilen har stått inne i vinter ja, så den har ikke blitt utsatt for noe særlig vinter, men har tatt ett par turer nå den siste uka da tempereatur og vei begynner å bli bra. Er sikkert litt salt på noe av veiene enda men bilen tåler dette, spørs heller hvor flink man er å vaske bilen etter å ha kjørt noe jeg gjør hele tiden. :)
Men den blir parkert fra nå av og 6 uker fremover igjen da jeg skal på jobb, så når jeg kommer hjem er det vår og fine veier! :D
 #349874  av Cressida

godt å høre det da :)
det er så greit med supra, passer med så altfor mye forskjellig med både felger og styling og omtrent alt ser bra ut :D
 #349876  av JePe

Cressida skrev:godt å høre det da :)
det er så greit med supra, passer med så altfor mye forskjellig med både felger og styling og omtrent alt ser bra ut :D

Mye fint der ute ja, men personlig liker jeg at det ser mest mulig "originalt" ut bortsett fra motor da som gjerne må ha en stor singelturbo osv. :wink: