w-132 skrev: Men det hjelper ingenting nå ijallefall om eg stiller på Boostcontrollen, om eg kjøre med den stengt eller åpen så kommer det uansitt max trykk..![]()
men eg vill jo ikke ha det sånt at eg får FuelCut, då vil eg heller prøve å strupe eksosen, å se om boostcontrollen vil fungere da
Du kan ikke stille trykket LAVERE enn det den orginale Actuatoren klarer holde igjen av trykk. Eneste du gjør med å stenge boostcontrolventilen din er å øke trykket (Hvis actuatoren har hard nok fjør til å holde igjen høyere trykk enn det du har nå da)
Her ser du hvordan actuatoren styrer bypassventilen i turboen.
Skjær ut en ring og monter slik mralp skrev, så kan du begynne å stille på trykket etterpå
HOLD STUMMT
Rallyprosjekt viewtopic.php?f=61&t=36467
Facebook https://www.facebook.com/#!/pages/Team- ... 4134925496
Youtube http://www.youtube.com/user/flodkatt
Celica Gt4 91'
Celica Gt4 90'
Rallyprosjekt viewtopic.php?f=61&t=36467
Facebook https://www.facebook.com/#!/pages/Team- ... 4134925496
Youtube http://www.youtube.com/user/flodkatt
Celica Gt4 91'
Celica Gt4 90'