TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #349984  av lexusmann

Nydelig bil mister!! :D
 #349994  av Lørnings

Satan..det ble bra! :D Hvis du fortsetter sånn her Thomas, så må jeg slutte å studere og begynne å jobbe så jeg også har råd til sånn bil!! :D
 #349997  av Supramk3turbo

Andreazz skrev:Begynner å bli sjalu jeg nå :o Hehe, ble bra det der ja! Har du valsa bare bak eller gjort noe med plassen framme og?

He he, bilen din er minst like fin andreazz :D Har ikke gjort noe med skjærmene ennå, men det trengs nok når jeg skal begynne å presse litt, kommer til å subbe sånn som det er nå.
 #349998  av Supramk3turbo

Lørnings skrev:Satan..det ble bra! :D Hvis du fortsetter sånn her Thomas, så må jeg slutte å studere og begynne å jobbe så jeg også har råd til sånn bil!! :D
Takk takk henrik :D
 #350014  av Supramk3turbo

Litt før å etter bilder er jo altid gøy :D
Vedlegg
gammel.JPG
gammel.JPG (137.54 kiB) Vist 558 ganger
DSC01541.JPG
DSC01541.JPG (107.4 kiB) Vist 558 ganger
gammel1.JPG
gammel1.JPG (157.1 kiB) Vist 558 ganger
DSC01535.JPG
DSC01535.JPG (111.72 kiB) Vist 558 ganger
 #350034  av Supramk3turbo

He he :D Det var da voldsomt... :oops:

Tusen takk alle sammen :D
 #350044  av lexusmann

Har du tatt ut tåkelysene?Mulig du skrevet det, men... :wink:
 #350067  av Supramk3turbo

Hei. Tenkte du på de orginale tåkelyktene?? De har jeg tatt ut, passet dårlig i den nye fangeren, de andre små LED lyktene skal nok inn igjen :D
 #350084  av lexusmann

Supramk3turbo skrev:Hei. Tenkte du på de orginale tåkelyktene?? De har jeg tatt ut, passet dårlig i den nye fangeren, de andre små LED lyktene skal nok inn igjen :D
Jepp, ser det nå...må ta et par bilder av det også...utrolig flott bil synes jeg, håper du tar godt vare på den..det fortjener den, er ikke så mange av de lengre.... :wink:
 #350087  av ArildM

Skal si du har vært tro til bilens originiale linjer, samtidig som den har blitt 10 hakk råere :) Og det er en god bragd i mine øyne :)
 #350098  av Mr_Storbrua

Veldig fin mk3 dette Gøy å se før/etter bilder :)

Får man ikke hvite blink i lista framme på skjermen?

Få noen bilder av bakenden også da.
 #350106  av Supramk3turbo

ArildM skrev:Skal si du har vært tro til bilens originiale linjer, samtidig som den har blitt 10 hakk råere :) Og det er en god bragd i mine øyne :)
Takk for det :D Jeg liker å beholde de orginale linjene ja, det var jo på en måte på grunn av akkurat de jeg kjøpte bilen :D he he
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 62