TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mobilbytte HTC vs Iphone

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #349705  av lexusmann

Toyota-rav4-2002 skrev:Uansett hva, jeg hadde gått for htc-en, iphone er noe dritt mener jeg..
Hvordan vil du begrunne det?
 #349737  av mr2storbrua

celicat23 skrev:Alt du trenger å vite om iphone:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone

:D
Haha, knallbra :lol: Skulle nesten tro det var Jeremy Clarkson som var forfatter :mrgreen: Men da hadde det vel vært thebestpageintheworld.net :wink:
 #349763  av ArildM

:lol:
 #350078  av lexusmann

Hos Tv2 hjelper deg så var det HTC så vant....er litt usikker fremdeles....hmmm...
http://www.tv2underholdning.no/hjelperd ... 51587.html
 #350169  av apehest

Tsk. NÃ¥ kommer snart multitasking til iphone. Noe de fleste smarttelefoner har hatt lenge.. sier vel egentlig sitt.
 #350193  av sindrejl

apehest skrev:Tsk. NÃ¥ kommer snart multitasking til iphone. Noe de fleste smarttelefoner har hatt lenge.. sier vel egentlig sitt.
det gjør egentlig ikke det, jeg har holdt meg unna iphone pga mangel på multitasking, men det er nettopp den mangelen som gjør den så fordømt kjapp også :)
 #350231  av lexusmann

Spørsmålet er vel egentlig: Trenger man egentlig multitasking??er ikke sikker om det er såå nødvendig for min del.... :wink:
 #351818  av lexusmann

Hmm...nå kan jeg forhåndsbestille Hd2 til 2400, mens Iphone koster 3100 for 16gb og 3900 for 32gb...vanskelig dette her... :roll:
 #356908  av lexusmann

Stemmer det at man ikke kan sende musikk via f. eks Bluetooth til/fra andre mobiler?
 #357064  av sindrejl

gravd frem gammel tråd nå? Personlig kjøpte jeg desire for en stund siden og er helt sinnsvakt fornøyd med den.. kjører over hd2 iallefall
 #357067  av lexusmann

sindrejl skrev:gravd frem gammel tråd nå? Personlig kjøpte jeg desire for en stund siden og er helt sinnsvakt fornøyd med den.. kjører over hd2 iallefall
Bare 2mnd...er folk her som har svart på flere år gamle tråder... :D har vel klart det jeg også...har ikke studert så mye på Desire'en enda...er ikke sånn mobil freak som SKAL ha det beste og dyreste hele tiden jeg da... :wink:
ingen som kan svare på det med overføring av f. eks. musikk?