TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #350100  av Mr_Storbrua

inzane2012 skrev:begynner ikke formel 1 sesongen igjen snart??

nevermind, såg nettopp at det begynte denna helga ;)
Første løpet gikk vel idag?
 #350132  av inzane2012

Mr_Storbrua skrev:
inzane2012 skrev:begynner ikke formel 1 sesongen igjen snart??

nevermind, såg nettopp at det begynte denna helga ;)
Første løpet gikk vel idag?
jepp. var det jeg og såg ;) skal se kvalikken i dag, blir ikke så spennandes i og med at jeg allerede vet hvem som vant da :(
menmen, blir spennendes å se om brawn får det til like bra i år ;)
 #350135  av Mr_Storbrua

Ja, har ikke fått med meg noe av det som skjedde idag.. Men håper å få sett løpet i australia om 14 dager..
 #350136  av inzane2012

Mr_Storbrua skrev:Ja, har ikke fått med meg noe av det som skjedde idag.. Men håper å få sett løpet i australia om 14 dager..
ene jeg jobber med nå på utplasseringa er i australia for å sette opp nye flagglys på ei racingbane i Melbourn nå :)
hvorfor ikke bare laste ned sendingen fra nettet da?? får jo myyyyye bedre dekning fra england enn her hjemme...

http://www.tracksa.com/
 #350137  av Mr_Storbrua

inzane2012 skrev:
Mr_Storbrua skrev:Ja, har ikke fått med meg noe av det som skjedde idag.. Men håper å få sett løpet i australia om 14 dager..
ene jeg jobber med nå på utplasseringa er i australia for å sette opp nye flagglys på ei racingbane i Melbourn nå :)
hvorfor ikke bare laste ned sendingen fra nettet da?? får jo myyyyye bedre dekning fra england enn her hjemme...

Aha.. er det live sendinger eller?
 #350197  av inzane2012

Mr_Storbrua skrev:
inzane2012 skrev:

Aha.. er det live sendinger eller?
ja, er hele sendingen fra kvalikk og løpet, løpssendingen varer vel i nærmere 3 timer, kvalikken er vel litt kortere...
 #350356  av stianøverland

da fikk jeg drømmehuset!!!!!

30 mål med skog og mark i seljord, telemark!

middels stort hus med enkel standard :) stort jorde og masse skog og boltre seg på!

er overlykkelig nå!
 #350374  av ArildM

Gratulerer! Ønsker meg enkelt hus med stor gårdsplass og garasje jeg også :)
 #350459  av ArildM

Noe "rart" med stuket på den bilen der ja. La nestn ikke merke til det når jeg så den mongoloide "Mr2 innskriften" på kalipterne...
 #350460  av Andreazz

ArildM skrev:Noe "rart" med stuket på den bilen der ja. La nestn ikke merke til det når jeg så den mongoloide "Mr2 innskriften" på kalipterne...
KALIPPER eller CALIPER :P :P :P
  • 1
  • 534
  • 535
  • 536
  • 537
  • 538
  • 1172