TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NÃ¥r alt virker som det skal...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #350029  av FireWalk

mr2storbrua skrev:Hvor har du gjort av skiltet foran på bilen?
Det er der det. Jeg skulle sladde det i photoshop og det endte med at jeg bare fjernet det totalt istedet siden jeg først var der. He he..
 #350033  av predator

Hvis du kjeder deg voldsomt nå når det snør i Ålesund igjen, kan du jo ta deg en tur til Kristiansund og overhale min motor :lol:
Tenkte jeg skulle gjøre det neste vinter, men har man lyst, har man lov :mrgreen: hehe...
Syko kul mr2 du har foresten. Hvilken leppe og annen styling har du? Liker alt, bortsett fra baklysa dine, men det er jo en smaksak :D
 #350061  av FireWalk

Hehe.. Hadde det ikke vært for at jeg må på jobb så kunne jeg sikkert tatt meg en tur og mekket litt. Syntes det er kjekt jeg :-) Men spørs om jeg ikke går løs på opelen eller audien til bror min neste vinter.

Det er Kaminari Styling kit som står på bilen. Også er den senket 40mm med senkefjærer & Kyb dempere.
 #350092  av FireWalk

Glemte jo det jeg egentlig skulle ha bilde av.. :p

Om bare denne snøen kunne forsvinne. Har lavet ned i hele natt. Er en halv meter med snø igjen nå. Kan ikke huske sist vi hadde så lang og kald vinter her. Går det mot ny istid eller?..
Vedlegg
Smidde Wiseco stempler.
Smidde Wiseco stempler.
Bilde469.jpg (221.39 kiB) Vist 665 ganger
Bilde477.jpg
Bilde477.jpg (222.6 kiB) Vist 663 ganger
Bilde531.jpg
Bilde531.jpg (197.71 kiB) Vist 663 ganger
 #350408  av FireWalk

inzane2012 skrev:såg ut som veggen mellom sylinderene er veeeeldig tynn ;)
Den er det på disse motorene :) Både 3s-ge og 3s-gte :-)
 #350411  av inzane2012

FireWalk skrev:
ser dette her, ikke mye vits i å borre opp da nei ;)
 #350413  av FireWalk

inzane2012 skrev:
FireWalk skrev:
ser dette her, ikke mye vits i å borre opp da nei ;)
Man kan borre opp. Mange som gjør det og setter inn oversize stampler. Men personlig syntes jeg ikke noe om det. Jo mer materiale man fjerner jo svakere blir jo konstruksjonen der. Vil ikke si at blokka er svak, men den er svakere enn på mange andre motorer akkurat mellom sylinderene der. Men folk har jo tatt ut over 800 hk fra disse motorene, så noe stort problem kan man vel ikke si at det er. He he :)