TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• utdrikkningslag

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #350409  av celicapower

Javel da var dagen kommet for den eine kompisen min. han skal nå i mai gifta seg. og vi (kompisane) på 8 har lyst å lage til en dag han aldrig kommer til å glemme.

men sliter litt med å komme på någe uten om d vanlige :? så lurer litt på om det er någen her inne så har noen forslag på hva som kan gjøres :)
 #350464  av Sven

Mye gøy i Voss :D
Er jo litt nærmere.
 #350522  av Christian

Vi har hatt flere som har flydd opp med fly eller helikopter, så møter jeg ham/henne på flystripa mens de lander og tar de med på lufteturen med en gang 8) Har vært great success hittil. Så videre til gocart, atv, 45t gravemaskiner, terrengkjøring, paintball, rappelering, rafting etc. Avsluttes i egen camp med glovarm stamp :wink:

Ofte kommer brudgom og forlover i fly, mens resten kommer pr bil eller annen transport.

Men er sikkert mye morro i Rogaland også :)
 #350556  av celicapower

Christian skrev:Vi har hatt flere som har flydd opp med fly eller helikopter, så møter jeg ham/henne på flystripa mens de lander og tar de med på lufteturen med en gang 8) Har vært great success hittil. Så videre til gocart, atv, 45t gravemaskiner, terrengkjøring, paintball, rappelering, rafting etc. Avsluttes i egen camp med glovarm stamp :wink:

Ofte kommer brudgom og forlover i fly, mens resten kommer pr bil eller annen transport.

Men er sikkert mye morro i Rogaland også :)

er det du som drive det??
 #350573  av Christian

Jeg jobber ikke fast der, men kona mi gjør det.
Hjelper til en gang i blant, samt at jeg kjører lufteturer der nesten hver helg om sommeren. :)
 #350598  av stianøverland

bind for øynene, kjør til sverige, bind han naken fast i en lyktestolple langs hovedveien i sverige. reis hjem og vent i spenning :)

det gjorde pappa og noen andre mot en som sku gifte seg :) hehe
 #350608  av Christian

celicapower skrev:Ja hadde d våre mulig at du hadde tatt den der '' lufteturen'' i supraen din :-)
Selfølgelig, sørg bare for å spesifisere det i avtalen. Ville jo være dumt om jeg kjører løp eller noe annet den helga dere evnt. kommer.
Om dere flyr opp kan du jo ta med en fallskjerm og lure ham til å tro han skal hoppe. Er flere som har blitt lurt med det :wink:
 #350609  av Christian

stianøverland skrev:bind for øynene, kjør til sverige, bind han naken fast i en lyktestolple langs hovedveien i sverige. reis hjem og vent i spenning :)

det gjorde pappa og noen andre mot en som sku gifte seg :) hehe
Hadde noen gjort det mot meg hadde jeg tatt livet av de, alle som en! :!:
Skal man lures må det da i det minste være litt artig...?
 #350625  av celicapower

Christian skrev:
celicapower skrev:Ja hadde d våre mulig at du hadde tatt den der '' lufteturen'' i supraen din :-)
Selfølgelig, sørg bare for å spesifisere det i avtalen. Ville jo være dumt om jeg kjører løp eller noe annet den helga dere evnt. kommer.
Om dere flyr opp kan du jo ta med en fallskjerm og lure ham til å tro han skal hoppe. Er flere som har blitt lurt med det :wink:

ja det blir rundt begynnelsen av mai .. har tenkt litt på den 8 mai
 #350633  av ke25-toyoglide

Det kalles et utdritingslag, og det er eg imot.
Stor fare for at hadde kutta kontakten med forloveren og kanskje et par andre ånnasser viss noen hadde gjort noe sånn.
 #350634  av Christian

8mai arrangeres det første powerdrift løpet på Eikås :wink: Og 21-23mai er det Gatebil på Våler.
Sender deg en pm på datoer jeg.
 #350641  av celicapower

Christian skrev:8mai arrangeres det første powerdrift løpet på Eikås :wink: Og 21-23mai er det Gatebil på Våler.
Sender deg en pm på datoer jeg.

det høres gudd ut, send meg en pm :D