TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #349822  av EXS
 
lurer litt på å bestille grenrør og downpipe :) noen som har erfaringer med dette? sett at noen bruker det :)
står det ikke ettermarkets dp på? monterte ivertfall en på den bilen en gang,

har også byttet grenerør 3 ganger da de sprakk hele tiden :P er vel org manifoil som står på nå?

fordelen med og kjøre org manifoil er at de ikke sprekker etter banekjøring o.s.v. ;) og den er vel god for rundt 300 hk mener jeg og huske, så visst du ikke skal opp masse i effekt så er det ikke så mye vits i og bytte, annet en det estetiske selfølgelig men det koster mer en det smaker
Sist redigert av EXS den 11 mar 2010 22:45, redigert 1 gang totalt.
 #349824  av stianøverland
 
EXS skrev:
lurer litt på å bestille grenrør og downpipe :) noen som har erfaringer med dette? sett at noen bruker det :)
står det ikke ettermarkets dp på? monterte ivertfall en på den bilen en gang,

har også byttet grenerør 3 ganger da de sprakk hele tiden :P er vel org manifoil som står på nå?

fordelen med og kjøre org manifoil er at de ikke sprekker etter banekjøring o.s.v. ;) og den er vel god for rundt 300 hk mener jeg og huske, så visst du ikke skal opp masse i effekt så er det ikke så mye vits i og bytte, annet en det estetiske selfølgelig

fant ut her om dagen at det står ettermarkeds downpipe :) så det når jeg fikk pelt av varmeskjoldet til eksosen :) ja selger sa han har hatt noen problemer med noen grenrør. men da er det nok det som ligger tilsalgs overalt på ebay. hehe, det står orginal manifold nå ja. har ingen planer om å øke effekt overhodet :) det holder i massevis for meg :) men på en annen måte så hadde det vert fint med noe som ser litt bedre ut en den orginale manifolden. for den er rett og slett rævstygg.
 #349923  av Johnnyboy
 
160 000 tonn salt er helt sykt! Ikke rart celican min ruster :cry: , kunne ønske eg kunne vinterlagra min men har ikke råd til 2 biler.
Bra du har spara din for salt badet hvertfall ;)

Uansett blir bra når den kommer på veien igjen!
 #349970  av stianøverland
 
ikke bare det at jeg sparer for saltet, det er jævli glatt ute også. og det er ikke akkurat en typisk vinterbil.

så vinterbil må man ha. har råd til alt bare en prioriterer pengene skikkelig :p
 #349972  av Mr_Storbrua
 
stianøverland skrev:ikke bare det at jeg sparer for saltet, det er jævli glatt ute også. og det er ikke akkurat en typisk vinterbil.

så vinterbil må man ha. har råd til alt bare en prioriterer pengene skikkelig :p
Mr2 er vel ikke noe dårlig vinterbil? Broren min har vel stått mer fast med vinterbilen han har nå, enn når han kjørte mr2 på vintern
 #350013  av inzane2012
 
jeg kjører min året rundt, og veien opp til her hvor jeg bor nå er ikke akkurat mindre bratt heller, bor laaangt oppetter ei fjellskråning, og har sett andre med mye mer problemer med å komme seg opp hit enn hva jeg har hatt ;)
ene naboen holdt på å svi av traction controllen på bilen sin en dag han sleit med å komme opp, jeg tok bare litt ekstra fart og suste oppover i 2. gir ;)
 #350069  av inzane2012
 
EXS skrev:STOR fordel og ha motoren over bakdekkene :)
ja, funker såppas bra at jeg ikke har hatt brukt for piggdekk enn så lenge :) skulle nesten filmet turen opp fjellsida så dere hadde sett hvor god mr2'n er ;)
 #350632  av stianøverland
 
var ute å skulle ta en kikk nå. og så at noen hadde prøvd å bryte opp låsen på passasjersiden.
og det må være noen jeg vet hvem er, for bilen står sånn til at det ikke er mulig å se den hvis du ikke vet at den er der
 #350681  av EXS
 
en tracker er rett og slett en gps sender som du skjuler i bilen , blir bilen stjålet så kan du få nøyaktig posisjon på hvor den befinner seg i real time, men dette utstyret koster endel da.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 23