TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tonny's 1992 Turbo JDM (Solgt)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #350048  av magnesmurf

Usa versjonen av radioene tar bare inn annenhvert fm trinn. 100,7-100,9-101,1 osv.
Vet ikke om det spiller noen rolle for deg.

HEr er link til ebay butikken som selger mattene. Send dem en mail, så får du den fargen du vil ha. http://stores.ebay.com/Ricambi-Automobi ... mit=Search
 #350058  av predator

magnesmurf skrev:Usa versjonen av radioene tar bare inn annenhvert fm trinn. 100,7-100,9-101,1 osv.
Vet ikke om det spiller noen rolle for deg.

HEr er link til ebay butikken som selger mattene. Send dem en mail, så får du den fargen du vil ha. http://stores.ebay.com/Ricambi-Automobi ... mit=Search
Oki, det visste jeg ikke. Men er ikke krise lell, da jeg sjelden, nesten aldri hører på radio.
Takker for linken. Skal sende de en mail. :)
 #350882  av predator

Leter etter nye frontlykter til Mr2en, med blankt glass (Ikke så masse riller i glaset)
Ser det er noen på e-bay, men de er jo alt for billig til at de kan være god kvalitet. Noen som har prøvd de?
Evt, hvor selges bra frontlykter med klart glass?
 #350930  av Audun F

predator skrev:Leter etter nye frontlykter til Mr2en, med blankt glass (Ikke så masse riller i glaset)
Ser det er noen på e-bay, men de er jo alt for billig til at de kan være god kvalitet. Noen som har prøvd de?
Evt, hvor selges bra frontlykter med klart glass?
De jeg kjøpte kosta vel $10 el.no pluss frakt. Fungerte helt greit, helt til jeg fikk steinsprutskade på de :?
 #350953  av magnesmurf

Skal du ha kvalitets lykter er vel vel lyktene fra raybrig veien å gå. Men de er visst både dyre og vanskelige å få tak i.

De på ebay er vel slikt at de kommer med pære? Og at du må ha ny komplett innsats hver gang pæra ryker?
 #350956  av ArildM

Har prøvd de fra Ebay og man får det man betaler for for å si det slik.
Måtte kjøpe 2 sett siden det ene settet var knust allerede når det kom frem.

Knuser lett, veier ca 10gram per innsats så jeg ser ikke for meg at de varer så lenge.
Pæren kan byttes.

Ikke bruk 100W pærene enkelte sender med, de kan i verste fall smelte ledningsnettet.
Heller ikke E-merket så jeg er usikker på hva de kan finne på å si på en eventuell kontroll.
 #350981  av predator

ArildM skrev:Har prøvd de fra Ebay og man får det man betaler for for å si det slik.
Måtte kjøpe 2 sett siden det ene settet var knust allerede når det kom frem.

Knuser lett, veier ca 10gram per innsats så jeg ser ikke for meg at de varer så lenge.
Pæren kan byttes.

Ikke bruk 100W pærene enkelte sender med, de kan i verste fall smelte ledningsnettet.
Heller ikke E-merket så jeg er usikker på hva de kan finne på å si på en eventuell kontroll.
Visste det var noe ulumskheter når det var så alt for billig..
Se om jeg finner en annen plass. Er meget dårlig lys på mørke kvelder. Går jo mot sommer da men, kjekt og ha skikkelig lys lell.. :roll:
De er vel ikke herdet rett de på e-bay da tenker jeg... :?
 #350998  av ArildM

Kjører med sånne på mine bil altså, det er ikke det :) De holder nok fint en 2-3 sesonger uten at jeg skal verken love eller garantere noe, men ser liksom bare ikke for meg at de kan vare i 10-15år slik som dyrere lykter :)
 #351088  av predator

Var ute og luftet Mr2en litt i dag.
Tenkte jeg skulle polere den , men var litt for kaldt ute, så jeg vasket den, og kjørte meg en tur heller.

Det nye rattet:
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Da jeg kom hjem fra turen, dukket posten opp med 2 pakker, så jeg måtte montere ny spiller :D

Bilde
Trodde det hadde vært 2 verdenskrig bak spillenen når jeg tok den ut. Det var teipet i hulter og bulter, og tjuvkoblinger både her og der, så måtte rydde opp litt i rotet før jeg satte den inn. Sliter litt med og få spilleren helt inn , men det får jeg se på når det blir sommer ...
Bilde

Bilde

Fikk også baklykter og senterplate, som må til lakkering.
Bilde

Bilde

Bilde
Er brukt, så er ikke vasket enda de lyktene. Er ingen betydelige riper eller hakk i de, så fornøyd med de jeg. :mrgreen:
 #351089  av predator

Hmm, alle bildene blir jo kutta omtrent på midten... :roll:
 #351091  av Scotty

Fin bil! Nye spilleren ble bra :)

Grunnen til at bildene blir "kuttet" er oppløsninga på skjermen din, forumet her har ikke noen løsning for å skalere bilder slik at man unslipper det. Ser forøvrig hele bildene her. :)
 #351107  av lexusmann

predator skrev:Hmm, alle bildene blir jo kutta omtrent på midten... :roll:
Trykk på Ctrl og + eller - så endrer du skjerm størrelsen... :wink:
 #351108  av john_e

Hvis du har lyst, kan du jo shine lyktene på en måte som jeg syns funker godt :)
Puss over lyktene med 1200 våtslip, så et medium poleringsmiddel med maskin, og til slutt finpolering med maskin ;)

EDIT: Holder sikkert med de to siste trinnene :D
Sist redigert av john_e den 23 mar 2010 20:41, redigert 1 gang totalt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19