TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jaja... Spesiell mr2 selges pÃ¥ finn.

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #349980  av loft

Hehe, der var det mye hjemmemekka også ja. Skulle likt å vært med på registreringen av den, hørt hva de sier.
 #350781  av Holger

der hvor jeg kommer i fra så har vi alle sakt at den bilen der er "hælvettes råtti bil" å det er absolutt ikke positivt :lol:
 #350792  av stianøverland

Ã¥herregud.

men som sagt, den må gå noe helt forjævli. men blir nok aldri solgt til noe annet enn banebruk, og godt er det
 #350800  av marlboro1310

folket hadde nok blitt skuffet over egen bil om de hadde kjørt kvartmila, eller bane mot denne...selv om den er mindre pen :wink:
Gen3 turbo i en Mk1...eat ur heart out...

:wink:
 #350822  av celicat23

marlboro1310 skrev:folket hadde nok blitt skuffet over egen bil om de hadde kjørt kvartmila, eller bane mot denne...selv om den er mindre pen :wink:
Gen3 turbo i en Mk1...eat ur heart out...

:wink:
Bedre og bli beundret når du står stille, enn og bli ledd av mens du kjører fort :wink:
 #350830  av marlboro1310

ikke på bane... :!:
 #350837  av celicat23

marlboro1310 skrev:ikke på bane... :!:
Den bilen der er norges svar på redneck tuning, så den kan gå så bra den bare vil. Hadde heller tatt bussen til ett banetreff enn å møte opp i den der. Nei, stryk det. Hadde heller blitt hjemme enn å møte opp i den der :lol:

Alternativt så får noen ta den helt ut, virkelig understreke de manglende evnene som har bidratt til det resultatet der. Få på noen bling-bling kromma hjul (gjerne med spinners), lexus lys og en alu vinge så stor at til og med japanerene får vinge-missunnelse når de ser den. Og noen vel plasserte sickers her og der. Kanskje ett stort "folk med downs er like mye verdt som alle andre" langs siden av bilen.

Eller.. Folk med downs ville blitt fornærmet, og de har det allerede vanskelig, så ingen grunn til å henge ut de på den måten.
 #350907  av marlboro1310

alltid moro når de stygge bilene gruser de andre synes jeg...langt ifra den jævligste Mk1 jeg har sett :!:
 #350925  av lasse

Er ikkeno jeg ville turt å kjøre det her nei, ser jo helt fæl ut i mine øyne, mk1 som egentlig er en kul bil, trenger jo bare senk, felger og kanskje litt diskret styling.
Og med den stylinga der BER du jo om å bli stoppa i teknisk da...
 #350927  av marlboro1310

lasse skrev:Er ikkeno jeg ville turt å kjøre det her nei, ser jo helt fæl ut i mine øyne, mk1 som egentlig er en kul bil, trenger jo bare senk, felger og kanskje litt diskret styling.
Og med den stylinga der BER du jo om å bli stoppa i teknisk da...
say no more :D