TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• "Live Sound" - bokser i T18?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #351346  av ST182

Har en 90-mod t18 Gti som jeg driver å pusser opp og driver derfor å plukker ut alt interiør. Bak plast-dekslene ved baksetene, på begge sider, så står det en ganske stor og dyp plastboks som er merket "Live Sound". Noen som kan fortelle meg hva disse er til?

P.S Har ikke system 10 pakka i min bil, dvs at bl.a dørsidene IKKE er utstyrt med høyttalere originalt, og ikke diskantene bak speila og heller ikke diskantene over dempertårna bak og ingen original forsterker.
 #351391  av ST182

var visst bare en resonans-boks.. :D
 #351435  av Johnnyboy

Stemmer, Har selv en gti uten 10 pakka i bilen,

Noen som vett hvor man kan få taki deksler til høyttalere i døra og diskantene bak speila?? :)
 #351438  av ST182

får kjøpt alt på toyota :wink: har kjøpt diskant-dekslene bak speila, og diskant-dekslene på dempertårna bak på toyota ihvertfall, og mener jeg sjekka pris på dekslene til dørene også. Men dette er jo et par år siden da :)
 #351468  av Johnnyboy

Det var merkelig,For var faktisk innom toyota å hørte om de kunne få taki, men det var helt umulig fikk eg høre, de fant ikke delenr engang :?

Var Sikkert meg som ikke var helt god til å forklare hva eg var ute etter, men merkelig er det hvertfall :roll:
 #351514  av ST182

Enkleste måten er å finne reg.nr på en gt4 el c.s som har system 10 og be toyota om å finne delenr utfra den bilen, mener å huske at det var det jeg gjorde.

Alternativt så finner du delenr. i det gamle EPC-programmet til toyota. Regner med at du finner dette på en torrent-fil et sted :wink: søk etter Toyota EPC. Eller kanskje noen her inne har det liggende? Er vel et par her inne som faktisk jobber på toyota, som kanskje kan være behjelpelig med å lete fram delenr til deg? :)

P.S mulig du kan be toyota sjekke mitt bil.nr, er mulig de kan se hvilke deler som har blitt bestillt til min. Det eneste jeg ikke har bestillt fra dem er dør-side-dekslene, er bare den nederste delen du trenger å bytte. Men som sagt så har jeg diskantene over dempertårna bak og diskantene bak speila forran...

send meg en P.M om du trenger reg.nr på min..
 #351521  av ST182

prøv denne linken : http://www.toyodiy.com her skal du finne det meste av delenr. Kikka sånn kjapt på det nå og fant dele.nr på alt du lette etter. men får ikke Copy and Paste og orker ikke å skrive alle delenr manuelt :oops: