Nå har ikke jeg tråla aviser selv akkurat, for å finne ut ting og tang om alt dette.. Men føler ikke akkurat at media prøver å støtte toyota så mye ang. dette. Er vel heller ikke kommet så store overskrifter om han som ble avslørt som bløffmaker i statene.
Er enig med deg ke25 at Toyota har ett problem for tiden når det kommer til kvaliteten på bilene sine.. Men det er de jo igang med å rette opp. De har også innrømmet alt. De er vel også snart ferdig med å fikse hvertfall problemene med gasspedalen.
Det som irriterer meg er toyota eiere som nå plutselig har problemer med gassen, å kjræsjer i hytt å pine. Som Toyota er nødt til å ta seriøst.
Er enig med deg ke25 at Toyota har ett problem for tiden når det kommer til kvaliteten på bilene sine.. Men det er de jo igang med å rette opp. De har også innrømmet alt. De er vel også snart ferdig med å fikse hvertfall problemene med gasspedalen.
Det som irriterer meg er toyota eiere som nå plutselig har problemer med gassen, å kjræsjer i hytt å pine. Som Toyota er nødt til å ta seriøst.
x'00 Honda Hornet 600
x'93 Carina E
x'90 Patrol 35"
Det fins bare to type biler. De med turbo, og de som skal få turbo
-'00 Avensis D4D
-'90 Celica GT4
-'06 Honda VTR1000 Firestorm
x'00 Honda Hornet 600
x'93 Carina E
x'90 Patrol 35"
Det fins bare to type biler. De med turbo, og de som skal få turbo