TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyota mr2 turbo kawagrønn ikke STJÃ…LET i porsgrunn

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #351897  av stianøverland

torsdag morgen våknet jeg og kikket ut og bilen var vekk. trodde først at pappa hadde kjørt den til hytta ellernoe, men det hadde han ikke.

hvis noen har noe som helst av opplysninger om bilen så send pm! bilen er sikkert allerede plukket ned eller sendt ut av landet, så hvis noen ser noen knallgrønne deler til salgs noe som helst sted rop ut!!

bilen er i strøken stand, med 18 oz felger, imotoria eksoslanegg, LETT gjenkjennelig. den er RH registrert

Bilde
Bilde
Bilde

ta kontakt på PM umiddelbart hvis den blir sett noe sted
Sist redigert av stianøverland den 01 apr 2010 20:53, redigert 1 gang totalt.
 #351915  av lexusmann

Må innrømme jeg skvatt litt der ja... :wink:
 #351926  av hmsilset

stianøverland skrev:MEN
det er noe annet som ikke er noe særlig.

jeg ligger inne med 40.3 i feber og bilen står ute og fryser og kjeder seg.
God bedring.bilen klarer nok å vente den skjønner du :wink:
 #351930  av inzane2012

ja, du vet hva dem sier stian, KARMA*S A BITCH !!! ;)

skjønte det med en gang at det var aprilsnarr ;) for du virker som en såppas oppegående person at om bilen hadde vert stjelt så hadde du lagt inn tråden på rett plass i det minste ;)
 #351935  av hmsilset

stianøverland skrev:takk skaruha :) hater å være syk. bare liggi kliss naken på sofaen i 3 dager å svetta samtidig som jeg har frysi som en isboks
hehe, aldri vært så varm noen gang jeg heldigvis :? Om du har hatt så mye feber hver dag er det vel lurt å dra en tur til lege.Voksne mennesker skal ikke ha så høy feber mange dager.Er sjeldent ihvertfall..