TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger mÃ¥l pÃ¥ "hyllen" bak førersetet MKII

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #351991  av 323F GTX

Hei!
Hadde inbrudd i bilen i helgen, og de tok jo så klart med seg rubbel and bite, og nå viser det seg at JEG må kunne bevise at de forskjellige gjenstandene er mine før de kan konfiskere de fra tyven... Så lurer da på om noen her har mulighet til å måle "hyllen" bak setet, der man kan sette takvinduene.. Subwooferen jeg hadde i bilen var laget på nøyaktige mål for å passe bak setet på en MR2, og det burde være nok for å bevise at den er min, og for å knyttet idioten til inbruddet slik at forsikringsselskapet kan ta ut erstatningssak mot han :P (PS, om noen her bor i Bergen og ser en rød Mazda med regnr SR 59012 luske i nabolaget sitt, jag de vekk.. Tullingene har allerede installert alt tyvegodset fra bilen min i den :roll:. Bilen hører hjemme i Arnaområdet nær Janus fabrikken )
Anyhow, subben var laget for å akkurat passe bakom den litt forhøyde plastkanten frampå hyllen. Så om noen kunne målt fra den og inn til bakveggen, og bredden på hyllen hadde jeg blitt evig takknemmelig :D
 #352018  av 323F GTX

stianøverland skrev:ut å måle ! svar kommer straks :P

den var 14cm dyp helt inne ved midtkonsollen og 17 cm dyp ute ved bakskjermen.
Takker så mye :) Da kan jeg fortelle politiet de nøyaktige målene på subkassen, og nok et indisie på å felle tyven :mrgreen: Blir er dyrt anlegg for karen dette... Forsikringsselskapet mitt har en høne å plukke med han angående et 5sifret beløp i hærverk på bilen, og eventuelle saker jeg ikke får tilbake :twisted:

Edit:
Savner MR2'en når jeg logger på her.. frister å bruke forsikringspengene som delfinansiering på en ny :P