TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva er denne ledningen? (3sgte)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #352161  av kake

2.gen JDM. Kommer ut ved siden av registerdekselet. Har koblet på lambda, egt-sensor og ic-vifte som kommer ut fra samme sted, men denne står igjen...
Vedlegg
Img_1091.jpg
Img_1091.jpg (130.48 kiB) Vist 406 ganger
Img_1092.jpg
Img_1092.jpg (127.41 kiB) Vist 406 ganger
 #352175  av stianøverland

det er en løs der på min også. har ingen feilkoder og alt virker. 2 sånne tilsammen i motorrommet. en ved hvert dempertårn. aner ikke hva det er men funker fint uten så har ikke brydd meg stort :P
 #352192  av sleeper

nivå sensoren til olja som sitter i bunnpanna? dette er etter hva jeg vet kun på euro\us spec motorer, så hvis det står en jdm motor i den så har du ikek noe sted og putte den ( var ivertfall sånn på en 3gen motor jeg byttet for litt siden.
 #352196  av TrustNo1

Jeg har både AC,cruiscontrol og oljenivå måler som fungerer, men denne kontakten er også løs hos meg :)
 #352202  av kake

stianøverland skrev:det er en løs der på min også. har ingen feilkoder og alt virker. 2 sånne tilsammen i motorrommet. en ved hvert dempertårn. aner ikke hva det er men funker fint uten så har ikke brydd meg stort :P
Kan det være abs sensorene du tenker på? Kontakten til de er jo ca ved dempertårnene.

Men siden flere her kjører uten den på bildet så er den nok ikke så viktig. Tenkte meg at det kunne være en kamakselsensor elns?
 #352205  av stianøverland

kake skrev: Kan det være abs sensorene du tenker på? Kontakten til de er jo ca ved dempertårnene.

Men siden flere her kjører uten den på bildet så er den nok ikke så viktig. Tenkte meg at det kunne være en kamakselsensor elns?

det er det nok, for abs er koblet ut
 #352256  av Master

Kan det da være til japansk O2 sensor nr2 ? Mener dem har en lambdasensor lengre ned på eksosen originalt...
 #352389  av FireWalk

Den Er til magnet ventilen til AC kompressoren. Av og på. :) Det er den eneste med bare 1 pin som jeg kommer på i farta.