TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Servosvikt pÃ¥ Mk2, hjelp?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #352388  av Mr_Storbrua

kan bruke automatolje ja.. det jeg brukte nå en slage til servo'n sprakk på den gamel 4runner'n min..
 #354351  av mr2mekkern

Servo trenger man ikke da.. drifta er jo bak, så er ikke så tungt å ratte når du er i fart.. Har personlig fjernet servo.... MuskelServo er det beste :D
 #354477  av mr2storbrua

mr2mekkern skrev:Servo trenger man ikke da.. drifta er jo bak, så er ikke så tungt å ratte når du er i fart.. Har personlig fjernet servo.... MuskelServo er det beste :D
Har ikke servo jeg heller, kom ikke med servo i 91. Men dersom det allerede er servo på bilen, burde han i så fall bytte ut servokomponentene istedet for å bare kjøre med en gåen servopumpe eller hva det er. Blir mye tyngre å ratte en bil med defekt servo enn en uten servo...
 #354594  av inzane2012

mr2storbrua skrev:
mr2mekkern skrev:Servo trenger man ikke da.. drifta er jo bak, så er ikke så tungt å ratte når du er i fart.. Har personlig fjernet servo.... MuskelServo er det beste :D
Har ikke servo jeg heller, kom ikke med servo i 91. Men dersom det allerede er servo på bilen, burde han i så fall bytte ut servokomponentene istedet for å bare kjøre med en gåen servopumpe eller hva det er. Blir mye tyngre å ratte en bil med defekt servo enn en uten servo...
var ikke gåen pumpe eller motor, bare lite olje ;) funker fjell nå ;)
og ja, kan nok bekrefte at det er tyngre å rattet når servoen detter ut, har kjørt en gammal e30 uten servo og den var vel hakket lettere å ratte en min uten servo... men burde vert varsellampe for servo olja, for den var egentlig det siste jeg tenkte på...