Foe skrev:Hva skal jeg se etter for å finne ut om demperene er delbare? Den store mutterlignende greia ved toppen av sylinderen?
riktig. MEN sjekk grundig, da de som IKKE kan deles også kan se ut som om at de kan deles. De er sveiset på en måte, men det skal du pent kunne avgjøre med å bruke litt tid. Gjerne legge ut ett bilde, så kan folket her svare.
Du spesifiserer selv fra den du kjøper ifra hvor mye senk på fjærene du ønsker. Koniene er justerbar kun i hardhet\mykhet. Den mykeste innstillingen er som bilen så og si er original, og ønsker du å kjøre med det hardeste, er det bare å hente frem nyrebeltet og stille de maks hard. Er vel ikke anbefalt å kjøre på det hardeste. Er vel meningen at man med årene skal justere ettersom dempera blir slitne og derav mykere, de er jo gassdrevet. Personlig er min erfaring at holdbarheten er helt rå samkjørt med Eibach, så den står jeg inne for 100%. Vet flere som er storfornøyd med samme kombinasjon. Verd hver krone.
Dette finner du ut av. Kan jo anbefale en liten titt på tårnlagrene når du først tar ned dempera fremme. Hvis disse ikke er byttet, og bilen er fra tidlig 90, er det stor sjangse for at disse kan være grei å bytte. De har en livsviktig funksjon for svinging og er en kjent barnesykdom på Mk2 at disse ruster ihjel på Mk2. De er relativt billige fra
http://www.twosrus.com . Du bør iallefall gå på med gjenopplivning på de som står der når du først er igang, hvis det er håp...
he-he


2007 Suzuki Grand Viagra 2.0TD
2000 BMW 530d
2004 Mercedes Benz W211 270CDi
2003 BMW 320d
1999 Audi A6 2.8
2000 BMW 320d
2003 Audi A4 1.9TDi
1998 Audi A6 2.4
1991 MR2 GTS
1986 MR2 1600
1991 Ford Escort XR3i