TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SanAndre's Mr2 mk1 86'

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #351680  av mr2pondus

sindrejl skrev:Mulig jeg ødelegger tråden din med "reklamering", så jeg får bare på beklage på forskudd i så tilfelle.
Men jeg tror nemlig disse felgene kan bli jeskla kule på mr2 mk1

Skal passe perfekt, de er sort i senter og koster 4500,- med dekk i 15", 19550r15

Bildet viser dog i gunmetal
Disse var tøffe! Enkelt og greit! 8)
 #351685  av sindrejl

mr2pondus skrev:
sindrejl skrev:Mulig jeg ødelegger tråden din med "reklamering", så jeg får bare på beklage på forskudd i så tilfelle.

Skal passe perfekt, de er sort i senter og koster 4500,- med dekk i 15", 19550r15

jeg la inn nytt bilde tatt med telefonen istedet jeg :=)
 #351771  av SanAndre

mr2pondus skrev:

hmm, de var utrolig tøffe de der, men har på en måte lyst på litt mer enn 15" også, siden jeg kjørte 14 før og har lyst til å gå opp litt mer. Mulig jeg tar feil, men syns det er litt sånn japse stil over de andre felgene, og har litt sansen for det :P Men er også et par til i 16" hos Megahjul som jeg vurderer, så ingenting er sikkert enda. Prisen på det ene settet med felger og dekk hos Megahjul kom forresten på 6038kr, dette er da med omlegging og avbalansering. Syns ikke det var så verst det heller, da med en god dose rabatt ble jeg fortalt :wink:
 #351781  av mr2pondus

mye mulig jeg er gammeldags,med jeg hadde gjerne tatt 15" skulle jeg valgt på nytt.Har kjørt både 16 og 17 med senka bil,og det blir ikke verdens beste veigrep.
Riktig senka vogn og 195-50/15 hadde blitt mitt valg.
 #351792  av sindrejl

SanAndre skrev: hmm, de var utrolig tøffe de der, men har på en måte lyst på litt mer enn 15" også, siden jeg kjørte 14 før og har lyst til å gå opp litt mer. Mulig jeg tar feil, men syns det er litt sånn japse stil over de andre felgene, og har litt sansen for det :P Men er også et par til i 16" hos Megahjul som jeg vurderer, så ingenting er sikkert enda. Prisen på det ene settet med felger og dekk hos Megahjul kom forresten på 6038kr, dette er da med omlegging og avbalansering. Syns ikke det var så verst det heller, da med en god dose rabatt ble jeg fortalt :wink:
De finnes i 16" også, synd du bor såpass langt unna, ellers skulle vi prøvd det på bilen. Men personlig er jeg enig med mr2pondus, 15" er nok perfekt for denne bilen :)
 #351794  av SanAndre

sindrejl skrev:
SanAndre skrev: hmm, de var utrolig tøffe de der, men har på en måte lyst på litt mer enn 15" også, siden jeg kjørte 14 før og har lyst til å gå opp litt mer. Mulig jeg tar feil, men syns det er litt sånn japse stil over de andre felgene, og har litt sansen for det :P Men er også et par til i 16" hos Megahjul som jeg vurderer, så ingenting er sikkert enda. Prisen på det ene settet med felger og dekk hos Megahjul kom forresten på 6038kr, dette er da med omlegging og avbalansering. Syns ikke det var så verst det heller, da med en god dose rabatt ble jeg fortalt :wink:
De finnes i 16" også, synd du bor såpass langt unna, ellers skulle vi prøvd det på bilen. Men personlig er jeg enig med mr2pondus, 15" er nok perfekt for denne bilen :)
4500 for 15" felger og dekk sa du? Hvor mye da for 16" for å sammenligne? Men hvordan blir det med frakt og sånn, er det fryktelig dyrt å sende slikt her til lands?
 #351804  av sindrejl

6000,- for 16" med noen greie W merka dekk. problemet er den "frakta" da. Aner faktisk ikke hva det koster å få sendt. Vi sender mersom nada :/ Webshoppen sender fra verdal, men da blir det en annen pris igjen også.

195/45/16 dekk, 4x100/7.0/16 ET38 Felg
Tilnærmet helt original rulleomkrets så du er garantert subbefri ;)
 #352472  av SanAndre

Sitter å vurderer enda en felg, 16", syns også denne er utrolig lekker, hakket vassere en de jeg valgte meg ut først egentlig. Så hva syns folket om dene? :wink:
0001_Felg_SAXYL830_large.jpg
0001_Felg_SAXYL830_large.jpg (94.21 kiB) Vist 1492 ganger
 #352513  av sindrejl

virka tøff den ja, photoshop den inn da! :)
 #352533  av SanAndre

sindrejl skrev:virka tøff den ja, photoshop den inn da! :)
Ja, det var det da :P Har verken Photoshop eller vet hvordan jeg gjør det, annet enn å bruke paint :!: , så hvis noen vil gjøre det for meg, så sier jeg ikke nei :P
 #352834  av SanAndre

Pokker, 16" nevnt rett over her kunne ikke leveres i min boltstørrelse, så det var tydeligvis feil i katalogen til Megahjul :? Mulig de kom inn til høsten.. Det var egentlig j**** synd siden de var råtøffe.
 #353437  av SanAndre

Noen som forresten vet om det er mulig å få tak i listene til sideskjørtene nye, evt. hvor?
 #353593  av mk1 black limited

www.twosrus.com har hatt før, men fant det ikke der nå. Fyr av en mail til dem og spør. :)
 #354483  av SanAndre

mk1 black limited skrev:http://www.twosrus.com har hatt før, men fant det ikke der nå. Fyr av en mail til dem og spør. :)
Hørte med de, men fikk til svar at de dessverre var gått ut av produksjon. Men hadde visst noen fler liggende fra et ekstra sett med skjørter jeg har, så jeg får se om jeg evt. bruker de.

Men har skjedd en god del med bilen i det siste, begynner veldig å nærme seg ferdig nå :D Har også fått byttet litt foringer og lenkearmer under.
Bilde048.jpg
Bilde048.jpg (218.5 kiB) Vist 1369 ganger
Bilde052.jpg
Bilde052.jpg (352.53 kiB) Vist 1369 ganger
Begynner å bli veldig fornøyd med interiøret også, likte godt de skinndelene fra ebay :)
Bilde056.jpg
Bilde056.jpg (326.88 kiB) Vist 1369 ganger
Også en annen liten elskbar sak var motorlokk holderen fra twosrus 8)
Bilde035.jpg
Bilde035.jpg (258.89 kiB) Vist 1369 ganger
Bestemte meg til slutt for å gå tilbake til det originale motorlokket, ikke like tøft, men fortsatt fint. Grunnen er fordi at som mange av dere sikkert vet så er ikke festene like, men har en liten sak man kan sveise på for å få det til å passe overens, men dette burde jo selvfølgelig vært gjort før lokket ble lakkert, så jeg valgte i første omgang å ta det av igjen, så får jeg heller se hva som skjer etterhvert :wink:
Bilde036.jpg
Bilde036.jpg (283.03 kiB) Vist 1369 ganger
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9