TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Magnes BlÃ¥ 95 Mr2.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #352587  av inzane2012

var det fra twosrus du kjøpte frunk løfterene?? jeg har den til motorlokket, og må si at jeg ikke skjønner hvorfor ikke toyota bare brukte sånne orginalt, er jo mye bedre, pluss en slipper den stanga som står i veien ;)
 #352599  av magnesmurf

Ja, gassdemperne kommer fra twos r us. Veldig praktiske. Mulig jeg kjøper til motorlokket etterhvert også...
 #352607  av inzane2012

magnesmurf skrev:Ja, gassdemperne kommer fra twos r us. Veldig praktiske. Mulig jeg kjøper til motorlokket etterhvert også...
det kan jeg anbefale deg :) mye lettere å komme til i motorromet så du slipper å jobbe rundt den stanga ;)
 #352610  av SanAndre

inzane2012 skrev:
magnesmurf skrev:Ja, gassdemperne kommer fra twos r us. Veldig praktiske. Mulig jeg kjøper til motorlokket etterhvert også...
det kan jeg anbefale deg :) mye lettere å komme til i motorromet så du slipper å jobbe rundt den stanga ;)
Har kjøpt sånn gassdemper selv til motorrommet mitt, tenkte jeg skulle montere denne uka :)

Den cd-spilleren så forresten veldig bra ut, er så fin den bilen din altså :D
 #352620  av stianøverland

magnesmurf skrev:Fant ut av mysteriet med pæra til lighterringen. Bestilte ny fra toyota. Og hele pæra kom med den grå sokkelen osv. Så den er tydeligvis en del.
hmm. jeg har sort sokkel. jaja kan hende det er noe tidlige eier har laget til selv :)

tøff spiller forresten!
 #352625  av magnesmurf

Godt fornøyd med spilleren ja. Eneste minus er at displayet kunne vært litt mer forseggjort, som det er på de andre dyre spillerene til pioneer. Her er det bare enkle LED bokstaver isteden for OEL display med punktgrafikk.
Gleder meg til å få annlegget helt ferdig nå :D
 #352641  av inzane2012

har vurdert den spilleren der jeg og, men får jo 1din spiller fra pioneer med innebygd bluetooth of fullpixel display for 3 laken ;) så jeg droppa den der... om jeg skulle først hatt en 2din så måtte det blitt en skikkelig, alla denne her http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 :)
men det får vente til jeg vinner i lotto ;)
 #352643  av magnesmurf

Jeg ville ha 2 din jeg da. Det ser mye bedre ut enn 1din i mine øyne. Men ville ikke legge så mye penger i den, så kjøpte den biligste kvalitetsspilleren jeg fant. Trengte ikke BT. Men vill ha 2din med godt utseende.
Hadde denne vært tilgjenlig når jeg kjøpte, hadde jeg kanskje kjøpt den istden, da den er mye billigere og passer resten av lysene i bilen bedre:
Bilde

Men er nå stort sett fornøyd med den pioneer spilleren jeg har da. Skulle bare ønsket meg bedre display. Men har heldigvis interiøret å se på, så slipper å glane på spilleren :wink:
Den skal bare spille musikk med god lydkvalitet.
 #352644  av TrustNo1

Kjekt med slike gassdempere til frunk/motorlokk. Prøvde å finne de på twosrus men litt usikker på hva det heter. Har du en link til de? Eventuellt vet prisen?
 #352646  av magnesmurf

Skjønner godt du ikke finner de. Det gjør ikke jeg heller. Enten er det for seint på natta, eller så har de fjernet de som man får til panseret, for jeg finner bare den til motorlokket. http://www.twosrus.com/catalog/index.php?cPath=22_30
Kostet meg vel ca 100$ pluss frakt og toll. Tror jeg betalte ca 800kr til sammen.
 #352647  av TrustNo1

Ok, takker. Ser den til motorlokket var endel billigere, men det er vel sikkert fordi motorlokket også er lettere. Spørs om jeg får bestille meg denne, mangler motorlokk pinnen min, så hos meg går det i en trepinne :P
 #352681  av inzane2012

jeg pioneer har samme spilleren med BT og, men den koster litt enn en "bedre" 1din spiller med BT :)

grunnen til at jeg ville ha med BT er fordi jeg rett og slett ikke gidder å stoppe vist mobilen ringer, noe den har en tendens til å gjøre når jeg er ute å kjøre, og den pioneeren jeg såg på hadde ifølge gutta på bilradiospess en skikkelig god innebygd BT fra Parrot, og det koster jo like mye å kjøpe en skikkelig BT aleine som spilleren kosta :)
 #352684  av magnesmurf

Har Pioneer spiller med BT i bruksbilen, og det fungerer bra.
Men i Mr2en gidder jeg ikke svare i telefon uansett, koser meg med kjøring da :wink:

Prøvde å finne en pen plass å plassere microfonen til bt i mr2, men den ble for synlig og ødeleggende uansett, så endte opp med å gi f i hele BT greia. Jeg skulle bare ha en pen spiller med god lyd. Og det har jeg fått :wink:
 #352729  av magnesmurf

Har fått et tilbud jeg skal slå til på, men må i tenkeboksen en stund først.

Kan få kjøpt nye speedometer skiver (plast skivene med tall) og kan få de skredder sydd slik som jeg vil ha dem. Helt skreddersydd. Så har i teorien ubegrensede muligheter.

Men jeg vil ha noe relativt enkelt og jordnære, gidder ikke overdirve. Det vil bare se jalla ut i mine øyne.

Kan få valgfrie fonter på tall, men tror jeg beholder de standard. Det skal litt orginalt ut.

Kan få valgfri farge på bakgrunn, og her sliter jeg litt. Vet ikke helt hva jeg skal velge. Foreløbige tanker spinner rundt hvitt, sølv eller blått som bakgrunn.

Kan få valgfri farge på tall. Litt usikker med tanke på bakgrunnen, men blir nok blå tall, hvis jeg ikke velger blå bakgrunn. Da bør jeg kanskje ha sølvfargede tall?

I tilegg kan jeg få allverdens logoer, mønstre og farger i bakgrunnen. Driter langt i bilder, flammer, tribals osv. Men lurer på en midship logo på turteller og en trd logo på speedometer. Muligens i blå, hvis bakgrunn blir hvit eller sølv. Får se.

Kom gjerne med innspill og forslag, men vil beholde en "clean" look på bilen.
 #352748  av ad92

er jo bare å gå inn på speedhut.com å lage en layout der da????

der kan jo du lage de så custom som overhode mulig :lol:
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 103